کنترل قیمت گوشت قرمز در یزد نیازمند اهرم‌های قوی است

کنترل قیمت گوشت قرمز در یزد نیازمند اهرم‌های قوی است

فارس- ناصر رحیمی در نشست بررسی موانع و مشکلات مربوط به وضعیت گوشت قرمز در یزد اظهار داشت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز باید از اهرم‌هایی برخوردار باشیم که در صورت نیاز جوابگو باشند.
وی افزود: در حال حاضر تنظیم نوسانات قیمت گوشت قرمز و متغیرهای آن از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های سازمان بازرگانی یزد است و در این زمینه نیاز به راهکارهای اساسی وجود دارد.
معاونت بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی یزد با اشاره به دیگر مشکلات موجود بر سر راه توزیع گوشت قرمز عنوان کرد: گذشته از قیمت گوشت، نحوه توزیع نیز هم‌اکنون از دغدغه‌های مسئولان به لحاظ عدم رعایت نکات بهداشتی است و به نظر می‌رسد تنها راهکار موثر در این امر توزیع گوشت به صورت بسته‌بندی است.
وی بر ساماندهی بهداشت گوشت قرمز تاکید کرد و ادامه داد: در کنار قیمت، تامین و ساماندهی بهداشت گوشت نیز باید از دغدغه‌های مردم و مسئولان باشد.
رئیس سازمان بازرگانی یزد نیز در این نشست با تقدیر از حضور فعال اعضای اتحادیه صنف قصابان استان یزد با طرح اصل رقابت در بازار همچنین تاکید بر ارزان کردن نرخ گوشت اظهار داشت: گرانی عارضه‌ای است که نارضایتی مردم را به دنبال دارد به همین دلیل باید برای تعدیل در قیمت گوشت، تلاش‌های ویژه‌ای انجام شود.
محراب اسکندری با بیان برخی راهکارها در زمینه تعدیل و تثبیت قیمت این فرآورده دامی تصریح کرد: تشکیل تعاونی و واگذاری سهام به اعضا، ساماندهی وضعیت گوشت قرمز و حل مشکلات کشتارگاه صنعتی از جمله اقدامات لازم در زمینه ساماندهی وضعیت گوشت قرمز در استان یزد است.
نشست بررسی موانع و مشکلات مربوط به وضعیت گوشت قرمز در یزد به دنبال افزایش بی‌رویه قیمت گوشت در سطح استان با حضور مسئولان سازمان بازرگانی استان یزد و اعضای اتحادیه صنف قصابان این استان برگزار شد.
 

 
کلمات کلیدی یزد قیمت گوشت قرمز
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com