در بازدید معاون سازمان دامپزشکی از سپاهان دانه مطرح شد: از تولید با کیفیت و نوآور حمایت می کنیم

در بازدید معاون سازمان دامپزشکی از  سپاهان دانه مطرح شد:  از تولید با کیفیت و نوآور حمایت می کنیم
معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور همراه با تنی چند از مدیران این سازمان و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، از مجتمع کارخانجات سپاهان دانه بازدید کرد.
در این بازدید دکتر حمیدرضا قلمکاری، مدیرعامل شرکت سپاهان دانه و جمعی از مدیران ارشد و معاونین این شرکت نیز حضور داشتند.

حمایت سازمان دامپزشکی از تولید با کیفیت، پایدار و نوآور
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت سپاهان دانه؛ دکتر محمد سبحانی مطلق، معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور در این بازدید گفت: سازمان دامپزشکی، در خدمت تولیدکننده است و از تولید با کیفیت، پایدار و نوآور حمایت می کند.
وی در ادامه، کیفیت و تنوع محصولات تولیدی سپاهان دانه در ایران را مثال زدنی دانست و اظهار داشت: شاخص های مختلفی چون توان تأمین و پشتیبانی، نیروی انسانی با انگیزه، تکنیک تولید به همراه دانش جاری در سپاهان دانه؛ موجب شده تا این شرکت در صنعت تولید خوراک دام و طیور کشور و در نوع خودش اثرگذار باشد.
دکتر سبحانی با بیان اینکه عمق تحقیقات و رویکرد پژوهشی سپاهان دانه در تولید نوآورانه قابل ستایش است، افزود: استفاده از سیستم ها و روش های بین المللی معتبر و اخذ انواع گواهینامه ها مثل HACCP، A+ ، GMP، انواع ISOها و ... و همچنین تولید بر مبنای تحقیقات علمی از ویژگی های سپاهان دانه است.
معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تأثیر صنعت تولید خوراک دام و طیور در توسعه صنعتی، استقلال اقتصادی و امنیت غذایی کشور؛ نقش ممتاز سپاهان دانه در این خصوص را بسیار مؤثر ذکر کرد.

 برای توسعه پایدار باید بر پژوهش تمرکز کنیم
مدیرعامل شرکت سپاهان دانه نیز در دیدار و گفتگو با معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به لزوم تحول در صنعت که پیشران اقتصاد به شمار می آید، خاطر نشان ساخت: برای دستیابی به توسعه پایدار و کسب مزیت رقابتی در صنعت، باید بر پژوهش و ارتقاء سطح فناوری تمرکز کنیم که این هدف با همکاری چندوجهی میان شرکت های صنعتی و بنگاه های اقتصادی، مؤسسات پژوهشی و دانشگاه ها و در نهایت ارکان دولت محقق می شود.
دکتر قلمکاری با برشمردن ویژگی های منحصر به فرد سرزمینی و توانمندی اقتصادی ایران، تصریح کرد: ما با تکیه بر این قبیل پتانسیل ها، در مجموعه سپاهان دانه بر بُعد پژوهش و فناوری تأکید ویژه ای داریم و همین رویکرد، موجب شده تا با توسعه فناوری تولید، همکاری با نیروی انسانی متخصص و به کارگیری علوم نوین، در صنعت تولید خوراک دام و طیور کشور از جایگاه ممتاز و متمایزی برخوردار شویم.

مدیرعامل شرکت سپاهان دانه همچنین گفت: دستاوردهایی چون اعطاء گرید +A به این شرکت و همچنین کسب جایزه ملی کیفیت توسط سپاهان دانه که هر دو مورد برای اولین بار در صنعت خوراک دام و طیور کشور روی داده است، نشانی از پیشرو بودن سپاهان دانه در این صنعت است.
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت سپاهان دانه؛ معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور و هیأت همراه از مجموعه آزمایشگاه ها، خطوط تولید مکمل، کنسانتره و پلت، انبار مواد اولیه و محصول و همچنین بخش های مختلف اداری و پشتیبانی مجتمع کارخانجات سپاهان دانه بازدید کردند.



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com