چرا بهترین کمپانی های برزیل بر صنعت طیور تسلط دارند؟

چرا بهترین کمپانی های برزیل بر صنعت طیور تسلط دارند؟

بهترین شرکت های تولید کننده فرآورده های مرغی برزیل که در جنوب شرقی این کشور واقع شده اند، در منطقه ای با آب و هوای خنک قرار دارند و به بنادر دسترسی آسان دارند.

 

ادغام شرکت ها، صرفه جویی به مقیاس و سرمایه گذاری آن سوی دریاها راه موفقیت بزرگترین تولیدکنندگان گوشت مرغ برزیل بوده است.
برزیل، به عنوان دومین کشور بزرگ تولیدکننده گوشت مرغ جهان، و بزرگترین صادرکننده گوشت مرغ جهان، مرکز کارهای مدرن و آینده نگرانه در بازار طیوراست. صنعت طیور برزیل که در بازارهای خارجی حضور قوی دارد، هر روز قوی تر می شود اما این رشد و پیشرفت برای برزیل ساده به دست نیامده است.
ادغام شرکت ها و خرید آن ها برای برزیل نتایج بسیار خوبی داشت. بهترین کمپانی های طیور برزیلی به دنبال افزایش میزان صادرات هستند و شرکت های تجاری بزرگ این کشور در زمینه طیور، شرکت های رقیب را خریداری کرده اند و بدین ترتیب برای مصرف کنندگان مرغ های برزیلی این امکان را فراهم ساخته اند که فرآورده ها را در کشور خودشان تهیه کنند. انتظار می رود فعالیت این شرکت ها چه در خود برزیل چه در خارج از کشور افزایش چشمگیری یابد زیرا بحران اقتصادی این کشور عمیق تر می شود و تدابیر سیاسی در رابطه با کشورهای خارجی ثابت نیست. در حال حاضر بسیاری از کمپانی های طیور در خارج از برزیل در اختیار کمپانی های برزیلی است.
تجارت طیور برزیل در خود این کشور با شرایط دشواری رو به رو است. تولیدکنندگان فرآورده های طیور در برزیل نه تنها در زمینه تقاضاها با مشکل و فشار رو به رو هستند بلکه فشار قیمت های بالای ذرت را نیز تحمل می کنند این بدین معناست که تولیدکنندگان کوچک این کشور بیشتر با خطر مواجه هستند.

 
کلمات کلیدی برزیل طیور برزیل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com