معاون امور دام : خیال مرغداران راحت ؛ نهاده به اندازه کافی موجود است

معاون امور دام : خیال مرغداران راحت ؛ نهاده به اندازه کافی موجود است

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت : امسال 3 میلیون تن نهاده مورد نیاز مرغداران ذخیره سازی می شود و هیچ مشکلی برای تولید وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، سید نظام الدین سجادی افزود : امسال با توجه به خشکسالی ، میزان ذخیره سازی نهاده ها را به دو برابر افزایش دادیم.
وی گفت : واردات و تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران برعهده بخش خصوصی است و ذخیره سازی نهاده ها فقط برای مواقع اضطراری انجام می شود تا چنانچه در نیمه دوم سال قیمت نهاده ها در بازارهای جهانی افزایش یافت ، نهاده با قیمت مناسب در اختیار مرغداران قرار گیرد.
معاون امور دام برای خرید گوشت قرمز و گوشت مرغ مازاد بر مصرف اعلام امادگی کرد و افزود : شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید و ذخیره سازی گوشت مازاد بر مصرف ، امادگی دارد هر زمان که قیمت در بازار کاهش یابد محصولات را خریداری کند.
سجادی گفت : امسال پیش بینی شده است شرکت پشتیبانی امور دام حدود 150 هزار تن گوشت مرغ را خریداری و ذخیره سازی کند.
وی همچنین از اجرای طرح خرید تخم مرغ نطفه دار از تولیدکنندگان جوجه یک روزه خبرداد و گفت : شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از تولیدکنندگان با اتحادیه مربوط قرارداد خرید تخم مرغ نطفه دار را منعقد و تاکنون بیش از 100 هزار عدد تخم نطفه دار با قیمت هرعدد 320 تومان خریداری کرده است.
معاون امور دام وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اقدامات ضربتی طرح کاهش اثرات خشکسالی در بخش دامداری افزود: تاکنون علاوه بر توزیع علوفه و خوراک دام حدود 350 هزار راس دام از دامداران خریداری شده است.

 
کلمات کلیدی ذرت کنجاله نهاده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com