سفر رییس سازمان دامپزشکی کشور به برزیل

سفر رییس سازمان دامپزشکی کشور به برزیل

به‌منظور حصول اطمینان بیشتر از سلامت گوشت‌های وارداتی از برزیل رییس سازمان دامپزشکی به این کشور سفر کرد.
به گزارش ایسنا، سازمان دامپزشکی اعلام کرد: توافقات بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور با سرویس فدرال دامپزشکی کشور برزیل طی سالیان اخیر، واردات گوشت منجمد بدون استخوان گوساله از آن کشور را در پی داشته است. حضور پیوسته کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور در کشتارگاه‌های معتبر برزیل و اعمال نظارت‌های بهداشتی دقیق این کارشناسان بر کلیه مراحل تولید گوشت، متضمن سلامت گوشت‌های وارداتی بوده و خواهد بود.
در این راستا همراهی و تعامل کارشناسان اعزامی با ناظرین ذبح شرعی در کلیه کشتارگاه‌های طرف قرارداد در کشور مبدا، موجبات رضایت و اطمینان بیشتر هموطنان برای مصرف گوشت‌های وارداتی را فراهم آورده است.
در راستای بازدیدهای دوره‌ای مسوولان سازمان دامپزشکی کشور از وضعیت بهداشتی دام در کشور مذکور و روند اجرای تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین دو کشور، دکتر مجتبی نوروزی ـ رییس سازمان دامپزشکی باتفاق هیاتی برای بازدید یک هفته‌ای عازم برزیل شدند.
بازدید از کشتارگاه‌های معتبر و ملاقات با مسوولان آنها، ملاقات با کارشناسان دامپزشکی و ناظرین ذبح شرعی حاضر در برزیل معرفی سرپرست بهداشتی ناظرین اعزامی مقیم در کشور مبدا، ملاقات و مذاکره با رییس و مسوولان بلند پایه دامپزشکی فدرال برزیل در راستای گسترش روابط فی‌مابین و گسترش همکاری مضاعف از ایشان به منظور حصول اطمینان بیشتر از سلامت گوشت‌های وارداتی از مهمترین دلایل این سفر به شمار می‌رود.
 

 
کلمات کلیدی برزیل نوروزی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com