رشد ادامه‌دار جوجه‌ریزی در همدان

رشد ادامه‌دار جوجه‌ریزی در همدان
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱ میلیون و ۸۳۵ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش ۳۰ درصد رشد داشته است.

رضا بهراملو با اشاره به میزان جوجه‌ریزی در بهمن ماه اظهارکرد: سه میلیون و ۱۵۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی بهمن نشان از تحقق ۱۰۴ درصدی تعهد دارد.

وی با بیان اینکه این میزان جوجه‌ریزی در ۱۲۴ واحد مرغداری صورت گرفته است، افزود: این میزان در سال‌جاری نسبت به سنوات گذشته روند افزایشی داشته اگرچه این مهم همچنان ادامه‌دار است.

بهراملو با تأکید بر اینکه جوجه‌ریزی بی‌سابقه ماه گذشته سبب شد مرغ ایام پایانی سال تأمین و مشکلی در بازار وجود نداشته باشد، یادآور شد: جوجه‌ریزی بهمن در نیمه دوم فروردین و جوجه‌ریزی اسفند در بازه زمانی عید فطر به بازار عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تعامل سازنده بین تولیدکنندگان و جهادگران سازمان جهادکشاورزی سبب شده برنامه‌ریزی با دقت بالا در بازار ملموس باشد، تصریح کرد: سامانه توزیع مرغ هوشمند نیز در سراسر استان در حال اجراست.

وی مزیت‌های بی‌شماری از جمله شفاف‌سازی از تولید تا عرضه را در این حوزه برشمرد و اضافه کرد: سیاست‌های وزارتخانه بر افزایش تولید است، از همین رو مشکلی در تأمین گوشت مرغ وجود ندارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com