راه اندازی مدرسۀ پرورش طیور در اندونزی توسط کمپانی Cargill Food

راه اندازی مدرسۀ پرورش طیور در اندونزی توسط کمپانی Cargill Food
کمپانی Cargill اندونزی در نظر دارد برای دانش آموزان مقطع دبیرستان این کشور ، برنامۀ آموزش مرغداری راه اندازی کند . به عنوان بخشی از این برنامه ، Cargill مزرعه ای با 500 جوجه یکروزه داخلی برای آموزش اهدا کرده است . این مرغداری مجهز به امکانات و تجهیزات لازم خوردن و آشامیدن ، کنترل دمای قفس جوجه ها و نهاده های تأمین شده از سوی Cargill هستند . دانش آموزان مدرسۀ Agri Insani اولین گروهی خواهند بود که از این برنامۀ آموزشی 90 روزه استفاده خواهند برد. در طی این برنامۀ آموزشی ، کارشناسان Cargill نحوۀ پرورش جوجه را از زمان جوجه کشی تا بهره برداری با دقت به دانش آموزان آموزش می دهند .
مدیر عامل Cargill در اندونزی اذعان کرد : " هدف اصلی ما در واقع کمک به ارتقاء بازدهی خرده مالکین و مرغداران کوچک است . امیدواریم با آموزش تکنیک های مدرن پرورش جوجه به دانش آموزان ، این جوانان در رشد و توسعۀ صنعت مرغداری اندونزی نقش بسزایی ایفا کنند ."
انتظار می رود با رشد جمعیت اندونزی ، تقاضا برای طیور نیز افزایش یابد و طبق تحقیقات مؤسسۀ سیاست های کشاورزی اندونزی از 53 / 1 میلیون متریک تن در سال 2012 به 98 / 1 میلیون متریک تن در سال 2021 برسد .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com