دوره‌های آموزشی پودمانی دامپزشکان در همدان برگزار شد

دوره‌های آموزشی پودمانی دامپزشکان در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، عبدالله باقری اظهار داشت: دوره‌های آموزشی پودمانی دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی استان همدان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره‌های آموزشی 2 هزار و 604 نفرساعت در کلاس‌های آموزشی پودمانی آموزش دیدند.
مسئول اداره آموزش اداره کل دامپزشکی استان همدان گفت: در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته کلاس‌های آموزشی مختلفی برای دامپزشکان و سایر رده‌ها برگزار شد.
وی تصریح کرد: در سال جاری برای دامپزشکان شاغل دو کلاس تحت عنوان‌های سیستم مراقبت و مانیتورینگ بیماری‌های دامی و تشخصی تفریقی بیماری‌های تنفسی طیور برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوبی از سوی همکاران قرار گرفت و در این کلاس‌ها تعداد 26 نفر از همکاران دامپزشک در مجموع 780 نفرساعت شرکت کردند.
باقری با اشاره به کلاس‌های سایر رده‌های دامپزشکی بیان داشت: علاوه بر دامپزشکان برای رده‌های دیگر نیز کلاس‌های آموزشی مؤثری برگزار شد که در این مورد تاکنون دو کلاس آموزشی اصول و روش نمونه‌برداری آبزیان و سیستم مراقبت و اطلاع‌رسانی بیماری‌های دامی برای 76 نفر و در مجموع یک هزار و 824 نفرساعت کلاس آموزشی برگزار شد و در این زمینه هم با استقبال بسیار خوب از طرف همکاران مواجه بودیم.
وی ابراز داشت: از آذر ماه سال جاری این کلاس‌ها شروع و تا پایان سال ادامه دارد.
مسئول اداره آموزش اداره کل دامپزشکی همدان در خصوص آموزش بهره‌برداران نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های آموزشی صرفاً برای همکاران نیست و باید بهره‌برداران ما نیز اطلاعات علمی به روز داشته باشند در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بهره‌برداران در سال جاری تاکنون چهار کلاس آموزشی برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: نقل و انتقال اسب برای مدیران عامل و مسئولان فنی باشگاه‌های سوارکاری، کلاس آموزشی آنفلوانزای فوق حاد و بیوسکوریتی مرغداری‌ها برای مرغداران و سایر بهره‌برداران این رشته در همه شهرستان‌های استان، کلاس‌های آموزشی بیماری‌های طیور به طور مستمر و هر هفته برای مرغداران و مسئولان فنی مرغداری‌ها در شهرستان‌های استان و کلاس آموزشی تهیه، تولید، توزیع و نگهداری و مصرف بهداشتی گوشت قرمز و سفید برای مدیران و صاحبان رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی برگزار شد.
باقری در خصوص آموزش غیرحضوری نیز ابراز داشت: هر هفته دو برنامه آموزشی در رادیو به زبان‌های فارسی و ترکی و یک برنامه آموزشی تلویزیونی نیز برای هم استانی‌های عزیز اجرا می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی استان همدان نیز ارزیابی خود را از برگزاری این کلاس‌های آموزشی مثبت اعلام کرد و افزود: نتایج مثبت آموزش را در عملکرد همکاران و بهره‌برداران به خوبی می‌توان مشاهده کرد و ما باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و تلاش بسیار خوبی که اداره آموزش در برگزاری کلاس‌ها داشته در آینده تمام بهره‌برداران را زیر پوشش آموزش‌های خود قرار دهیم.
احمد کریمی مخصوص از زحمات اداره آموزش دامپزشکی استان همدان و سایر دست‌اندرکاران که در برگزاری این کلاس‌ها تلاش بسیار خوبی کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com