دامداری ها با وعده اداره نمی شوند،دام ها علوفه می خواهند

دامداری ها با وعده اداره نمی شوند،دام ها علوفه می خواهند
نماینده مردم میانه در مجلس در واکنش به وعده های دولت مبنی بر تخصیص علوفه ارزان قیمت به دامداران جهت کنترل قیمت محصولات لبنی و دامی گفت: با توجه به شرایط موجود و نبود زیر ساخت های اعتباری لازم، وعده دولت مبنی بر اختصاص علوفه ارزان قیمت به دامداران در آینده نیز محقق نخواهد شد.
سید بهلول حسینی افزود: در حال حاضر مهمترین مشکل دامداری ها افزایش هزینه های انرژی و نیز دستمزد کارگران است که دولت باید نسبت به این موضوع هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد، به طوریکه با وعده و وعید نمی شود بازار را کنترل کرد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: دولت بهتر است به جای واردات بی رویه و اختصاص بودجه به آن در صدد رفع مشکلات تولید کننده باشد و اگر وعده می دهد به آن عمل کند، زیرا دامداری ها با وعده اداره نمی شوند، بلکه دام ها علوفه می خواهند.
حسینی در واکنش به وعده دولت مبنی بر اعطای علوفه ارزان قیمت به دامداری ها جهت کنترل قیمت شیر و گوشت قرمز در بازار گفت: دولت درهفته های گذشته اعلام کرده بود که علوفه ارزان قیمت در اختیار دامداری ها قرار می دهد تا بازار شیر و گوشت قرمز کنترل شود، در صورتیکه این وعده ها نیز مانند سایر وعده های دولت تاکنون محقق نشده و فقط در حد حرف باقی مانده است.
به نقل از خانه ملت ، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: تا کنون وعده های دولت برای اعطای علوفه ارزان قیمت به دامداری ها محقق نشده که بهتر است مشکلات موجود هر چه سریعتر بررسی شده و علوفه ارزان در اختیار دامداری ها قرار گیرد، در غیر این‌صورت نمی توان انتظار کاهش قیمت شیر و گوشت قرمز را در آینده داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com