تولید کنندۀ گوشت JBS برزیل ، کارخانۀ Frangosul را اجاره می کند

تولید کنندۀ گوشت JBS برزیل ، کارخانۀ Frangosul را اجاره می کند
ITPNews - شرکت بزرگ تولیدکنندۀ گوشت JBS برزیل قصد دارد شرکت فراوری محصولات ماکیان Fragosul را که تحت کنترل و نظارت گروه فرانسوی Doux می باشد، اجاره کند.
مدیران JBS اظهار دارند که این حرکت آنها را به بزرگترین تولید کنندۀ گوشت جهان تبدیل می کند. البته این شرکت پیش از این هم دومین تولید کنندۀ بزرگ در بخش ماکیان بوده است. با این اقدام جدید ، JBS ظرفیت تولید خود را تا 15 درصد افزایش می دهد و به 9 میلیون قطعه در روز می رساند. مدیران JBS اظهار دارند که تجهیزات این کارخانه آنان را قادر می سازد تا پیوسته در بازار جوجۀ برزیل فعال باشند و از انتقال تکنولوژی و دانش روز بین واحدها بهره ببرند.
کشورهای ایالات متحده و برزیل، دو تولید کنندۀ بزرگ و عمده در بخش مرغ و ماکیان جهان هستند که روی هم رفته 36درصد تولید جهان را به عهده دارند و 70 درصد صادرات گوشت جهان توسط این دو کشور انجام می شود.
اجارۀ کلیۀ مایملک Frangosul حاکی  از اعتباری است که JBS در صنایع غذایی و کشاورزی برزیل دارد. با این اقدام، رقم کارکنان JBS در کشور به 60 هزار نفر می رسد.همچنین این معامله تداوم کار 1500 تولید کنندۀ نرکیبی و زیر مجموعه ای را تضمین می کند .
به منظور حفظ این دارایی ها JBS بخش تجاری جدیدی را در ساختار خود ایجاد خواهد کرد به نام Birds JBS Brazil که مدیر ارشد این بخش جدید آقای James Clearly است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com