تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور آغاز شده است

تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور آغاز شده است

 رییس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان و آزمایشگاه دامپزشکی استان مرکزی در اراک، بر اراده سازمان دامپزشکی کشور درخصوص بهره‌گیری از توان بخش خصوصی به ویژه در حوزه آزمایشگاهی تاکید کرد. 

به گزارش ایسنا-منطقه مرکزی، محسن دستور از فعالیت بیش از 180 مرکز آزمایشگاهی خصوصی فعال در حوزه دامپزشکی کشور خبر داد و افزود: سازمان دامپزشکی کشور در راستای تحقق و اجرای اصل 44 قانون اساسی تا حد امکان سعی در کاهش اقدامات عملیاتی در حوزه آزمایشگاهی داشته است که از آن جمله می‌توان به ارسال سالانه 900 هزار نمونه به آزمایشگاه‌های خصوصی در سال جاری اشاره کرد. 
وی تبیین نقش آزمایشگاه‌های سازمان به عنوان آزمایشگاه مرجع به جهت کاهش تصدی‌گری بخش‌های دولتی در حوزه‌های اجرایی را از برنامه‌های آتی سازمان دامپزشکی معرفی کرد. 
دستور درخصوص تولید محصولات ارگانیک در کشور خاطرنشان کرد: تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در کشور آغاز شده که امیدواریم در آینده نزدیک به مرحله تولید محصولات ارگانیک در کشور برسیم. 
وی درخصوص جزئیات طرح پالایش باقیمانده تولیدات پروتئینی در کشور گفت: مرحله اول این طرح در حوزه تولید شیر و مراکز پرورش ماهی قزل آلا در حال انجام بوده و درخصوص عسل نیز در دستور کار سازمان قرار دارد. 

 

 
کلمات کلیدی آنتی بیوتیک ارگانیک
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com