تولید علوفه به روش هیدروپولیک در پارس آباد آغاز شد

تولید علوفه به روش هیدروپولیک در پارس آباد آغاز شد

استاندار اردبیل از آغاز تولید آزمایشی علوفه به روش هیدروپولیک در شهرستان پارس آباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، منصور حقیقت پور در مراسم افتتاح همزمان 27 پروژه عمرانی و تولیدی این شهرستان اظهار داشت: این روش توسط متخصصان اردبیلی و برای نخستین بار در تاریخ کشاورزی کشور صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: با فراگیر شدن این روش علمی، صنعت دامپروری استان و کشور دگرگون و بی شک نقش مهمی در کارآفرینی و تولید ثروت منطقه خواهد داشت.
استاندار اردبیل همچنین به اجرای پروژه بزرگ مقاوم سازی مسکن روستایی در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: تحقق این طرحها چهره مناطق روستایی استان را دگرگون کرده است.
وی از تخصیص اعتبارات ویژه در بخش آبرسانی روستایی طی سال جاری خبر داد و ابراز داشت: در راستای تحقق مطلوب شعار محوری امسال مبنی بر "تمامی نعمت و فزونی عزت"، این اعتبارات ویژه در نظر گرفته شده است.
حقیقت پور کمک به محرومیت زدایی از روستاهای استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: روستاها به عنوان مراکز مهم تولیدی همچنان جزو برنامه های اولویت دار در مدیریت استان قرار دارد.
در این مراسم 27 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر 80 میلیارد ریال به صورت همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.
گازرسانی به 9 روستای شهرستان پارس آباد با 29 میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی پمپ بنزین روستای اسلام آباد قدیم با یک هزار و 500 میلیون ریال اعتبار، سردخانه چهار هزار تنی با 11 میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله طرحهای مورد افتتاح در این شهرستان بودند.
همچنین کارخانه هزار تنی تولید رب گوجه فرنگی با 12 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 28 نفر و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی پارس اباد با ظرفیت تصفیه 200 متر مکعب فاضلاب در شبانه روز با هفت میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرحهای مهم افتتاحی بود.

 
کلمات کلیدی علوفه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com