تحویل علوفه به کارخانه‌های لبنی یک سرگرمی تازه است

 تحویل علوفه به کارخانه‌های لبنی یک سرگرمی تازه است
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری دامداران گفت: اگر وزارت صنعت تاکنون علوفه داشته به دامداران نداده است خیانتی غیر بخشودنی است و اگر ندارد و "تحویل علوفه دامداری‌ها به کارخانه‌های لبنی" را اعلام می‌کند که باید شفاف به مردم بگوید.
سیروس روستا ؛ در پاسخ به اینکه وزارت صنعت اعلام کرده است از این به بعد علوفه دام به کارخانه‌های لبنی داده می‌شود تادر قبال دریافت شیر خام 620 تومانی به دامداران بدهند، گفت: هنوز مفاد جلسه‌ اتحادیه سراسری دامداران در 8 خرداد با پشتیبانی امور دام مبنی بر تحویل علوفه به دامداران  عملی نشده است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری دامداران اظهار داشت: طرح این نوع موارد، دور زدن اتحادیه سراسری دامداران و تلاش برای تضعیف قدرت‌ اجرایی آن است.
وی افزود: در حالی که بعد از تفاهمنامه بیش از یک درصد از کل علوفه مورد نیاز تحویل داده نشده است،دامداران همچنان شیرخام را به قیمت مصوب تحویل کارخانه‌ها دادند.
روستا افزود: اگر کارخانه‌داران اعلام می‌کنند که شیر خام را به قیمت بیشتری خریداری می‌کنند این همان جایزه چربی بالا یا بار میکروبی پایین‌ است و گرنه کارخانه‌داران پول بیشتری به دامداران نداده‌اند.
روستا گفت: اگر واقعا وزارت صنعت تاکنون علوفه داشته و به دامداران نداده است که این خیانتی غیر بخشودنی است واگر علوفه ندارد و این ماجراها را پیش می‌کشد که باید شفاف به مردم بگوید.
وی اظهار داشت: چندین ماه دامداران را با تفاهمنامه‌های واهی سرگرم کردند و در حال حاضر نیز با این برنامه‌جدید "تحویل علوفه به کارخانه‌ها" می‌خواهند سرگرم کنند که معلوم نیست چه بلایی سر دامدار خواهد آمد.
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی امروز به خبرنگار فارس گفته است: بنا داریم خوراک دام را به جای دامداری‌ها در اختیارات کارخانه‌ها بگذاریم تا آنها در ازاء تحویل خوراک شیر620 تومانی دریافت کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com