۹۶۰۰‬تن دان مرغ بین مرغداران خراسان شمالی توزیع شد

۹۶۰۰‬تن دان مرغ بین مرغداران خراسان شمالی توزیع شد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ‪ ۹‬هزار و ‪ ۶۰۰‬تن دان ارزان‌قیمت مرغ بین مرغداران این استان توزیع شد.
علیرضا احمدیان - مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی - روز یکشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: دان مرغ که شامل سویا، ذرت و جو بوده به قیمت بین دو هزار و ‪ ۳۵۰‬تا دو هزار و ‪ ۹۰۰‬ریال در هر کیلوگرم بین مرغداران توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: توزیع دان مرغ ارزان قیمت بین مرغداران این استان در راستای توافق این شرکت با مرغداران برای تثبیت قیمت مرغ در بازار صورت گرفته است.
وی گفت: بر اساس توافق بین شرکت پشتیبانی اموردام و مرغداران، این شرکت نهاده‌های مرغی را در اختیار مرغداران قرار داده و در قبال آن نیز تولید آنها را با قیمت هر کیلوگرم ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۵۰۰‬ریال خریداری می‌کند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی یادآور شد: این شرکت تا کنون بالغ بر پنج هزار تن مرغ زنده را با نرخ توافقی از مرغداران این استان خریداری و به بازار عرضه کرده است.
احمدیان گفت: اجرای طرح توافق بین مرغداران و شرکت پشتیبانی امور دام استان خراسان شمالی موجب تثبیت نرخ مرغ در این استان در هشت ماه گذشته شده است.
وی قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز را در بازار خراسان شمالی را ‪ ۱۸‬هزار و ‪ ۵۰۰‬ریال اعلام کرد.
در استان خراسان شمالی سالانه بالغ بر هفت هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود که حدود ‪ ۸۰‬درصد از نیاز این استان را تامین می‌کند

 
کلمات کلیدی ذرت کنجاله
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com