۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در خراسان شمالی انجام شد

۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در خراسان شمالی انجام شد
رئیس اتحادیه مرغداران خراسان شمالی گفت: برای تامین مرغ شب عید، ۶۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های خراسان شمالی انجام شد.
علی‌اصغر عباس‌پور در بجنورد اظهار کرد:  از یکم بهمن تا 25 بهمن امسال این تعداد جوجه ریزی در مرغداری های استان خراسان شمالی انجام شده و به احتمال تا روز های آینده این تعداد افزایش نیز بیابد.
وی افزود: از ابتدای بهمن به سبب افزایش قیمت جوجه و رسیدن آن به مرز 1900 تومان جوجه ریزی کاهش پیدا کرد که این موضوع سبب کاهش مرغ در بازار و افزایش قیمت آن در هفته گذشته شد.
عباس پور با اشاره به اینکه کاهش خرید جوجه توسط مرغداران در نهایت باعث کاهش قیمت آن شد، تصریح کرد: از نیمه دوم بهمن ماه، قیمت جوجه روندی نزولی را طی کرد و به 1500 تومان رسید که سبب افزایش میل مرغداران به جوجه ریزی و فراهم شدن مرغ مورد نیاز شب عید به میزان کافی شد.
رئیس اتحادیه مرغداران بجنورد درباره پیشبینی روند تغییر قیمت مرغ در عید نوروز اظهارکرد: قیمت نهاده تاکنون مقداری افزایش یافته و ذرت با قیمت 900 تومان و سویا با قیمت 1740 تومان به ازای هر کیلو در بازار آزاد به فروش می رسد.
عباس پور افزود: با این وجود به سبب افزایش تولید مرغ توسط مرغداران و عدم وجود کمبود در این زمینه، پیش بینی می شود قیمت مرغ در سطح قیمت کنونی باقی بماند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com