۴۴‬واحد صنفی عرضه‌کننده گوشت و مرغ در تهران پلمب شد

۴۴‬واحد صنفی عرضه‌کننده گوشت و مرغ در تهران پلمب شد

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: ‪ ۴۴‬واحد صنفی عرضه‌کننده گوشت و مرغ به‌دلیل تخلفات بهداشتی از ابتدای سالجاری تاکنون در استان تهران پلمب شدند.
دکتر "داوود امان اللهی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نتیجه بازرسی های بهداشتی انجام شده طی این مدت از حدود هفت هزار واحد صنفی عرضه‌کننده گوشت قرمز و سفید در استان تهران، ‪ ۶۲۰‬پرونده پس از تکمیل برای تصمیم‌گیری به مراجع قضایی ارجاع شد.
وی اظهارداشت: تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی عرضه‌کننده گوشت قرمز و سفید شامل کشتار غیرمجاز، عرضه گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده، حمل غیربهداشتی و موارد مبتلا به انواع بیماری‌ها همچون زردی، لاشه‌های عفونی و انگلی بوده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران با اشاره به شرایط نگهداری مناسب فرآورده های خام دامی افزود: گوشت گاو و گوسفند و مرغ و ماهی شکم خالی را با بسته بندی معمولی بیش از سه روز در دمای یخچال (صفر تا چهار درجه سانتیگراد) نمی‌توان نگهداری کرد.
امان اللهی اظهار داشت: همچنین، گوشت گاو و گوسفند را به صورت منجمد در دمای فریزر (‪- ۱۸‬درجه سانتیگراد) ‪ ۹‬ماه، گوشت مرغ را ‪ ۱۲‬ماه و گوشت ماهی شکم خالی بیش از شش ماه نباید نگهداری شود.
وی از شهروندان خواست که فرآورده های مورد مصرف خود را از مراکز معتبر و دارای مجوز بهداشتی خریداری کرده و از خرید فرآورده‌هایی که خارج از یخچال عرضه می‌شود، خودداری کنند

 
کلمات کلیدی تعطیل تعطیل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com