۴۰۰ تن مرغ منجمد برای شب عید در کرمانشاه ذخیره شد

۴۰۰ تن مرغ منجمد برای شب عید در کرمانشاه ذخیره شد
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: برای تأمین مرغ منجمد مورد نیاز اقشار کم درآمد در شب عید در قالب سبد کالا ۴۰۰ تن ذخیره‌سازی انجام شده است.
حسن احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه عرضه مرغ منجمد در دو مرحله انجام شده، اظهار داشت: در دو دوره اخیر 500 تن مرغ منجمد بین اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی توزیع شده است.
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این سازمان مشکلی در تأمین و توزیع مرغ منجمد ندارد، گفت: سازمان پشتیبانی امور دام آمادگی توزیع 500 تن مرغ منجمد سبد کالای دور سوم را تا قبل از پایان امسال دارد.
احمدی از نگهداری اقلام شرکت پشتیبانی امور دام توسط چهار سردخانه خبرداد و افزود: یک سرد‌خانه از مجموع سردخانه‌های مذکور در مالکیت پشتیبانی امور دام برای نگهداری اقلامی از جمله مرغ منجمد قرار دارد و دیگر سردخانه‌ها که در شهرک صنعتی فرامان و شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و صحنه  قرار دارند استجاری است.
وی از اطلاع‌رسانی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای معرفی تعدادخانوارهای تحت پوشش خود خبرداد و بیان کرد: خانوارهای تحت پوشش دستگاه‌های مذکور برای دریافت سبد کالای خود در دور سوم می‌توانند به فروشگاه‌هایی از جمله رفاه، اتکاء، فرهنگیان، ایرانیان و ارتش مراجعه کنند.
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به‌طور متوسط مصرف گوشت مرغ در این استان به صورت روزانه 75 تن است و در حال حاضر سه میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان کرمانشاه انجام شده که این مقدار علاوه بر تامین نیاز هم‌استانی‌ها، نیاز استان‌های همجوار را نیز تامین می‌کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com