۳۳‬مرکز غیرمجاز پخش فرآورده‌های دام و طیور در ایلام پلمپ و تعطیل شد

۳۳‬مرکز غیرمجاز پخش فرآورده‌های دام و طیور در ایلام پلمپ و تعطیل شد

مدیر کل دامپزشکی استان استان ایلام، از پلمپ شدن ‪ ۳۳‬مرکز غیر مجاز پخش فرآورده‌های دامی و کشتار غیرمجاز در این استان خبر داد.
بهزاد منصوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مراکز در شهر ایلام و شهرستانهای آبدانان، دهلران، ایوان، دره‌شهر و شیروانچرداول در اجرای طرح ضربتی نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های دامی استان ایلام باحکم مراجع قضایی تعطیل شده‌اند.
وی افزود: در راستای اجرای طرح ضربتی نظارت بر تولید فرآورده‌های دام و طیور با همکاری نیروی انتظامی و اداره نظارت بر اماکن چندین جایگاه جمع آوری شیر، کشتار مرغ و پخش فرآورده‌های لبنی غیر بهداشتی از طریق مراجع انتظامی و قضایی تعطیل شدند.
وی تصریح کرد: کلیه واحدهای عرضه فرآورده‌های دامی و گوشت مرغ ملزم به عرضه فراورده‌های دامی و گوشت بهداشتی و کشتارگاهی هستند.
منصوری هدف از اجرای این طرح در سطح شهرهای استان ایلام را افزایش سطح سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه فراورده‌های دامی آلوده عنوان کرد.
وی در ادامه از استقرار ناظران ذبح شرعی در کشتارگاههای استان خبر داد و افزود: اکنون کلیه کشتارها در کشتارگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی استان بر اساس موازین دینی و اصول بهداشتی انجام می‌شود.
اکنون ‪ ۱۲‬کشتارگاه نیمه صنعتی و یک کشتارگاه صنعتی در استان ‪ ۶۲۰‬هزار نفری ایلام فعال است

 
کلمات کلیدی تعطیل تعطیل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com