۳۰۰‬تن مرغ منجمد در خراسان شمالی توزیع شد

۳۰۰‬تن مرغ منجمد در خراسان شمالی توزیع شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: ‪ ۳۰۰‬تن مرغ منجمد ارزان‌قیمت برای تنظیم بازار این استان توزیع شد.
محمدعلی احمدیان روز یکشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: روزانه ‪۱۰‬ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۹۰۰‬ریال در این استان توزیع می‌شود.
وی اضافه کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، توزیع مرغ ارزان صرفا برای تنظیم بازار و جلوگیری از سوء‌استفاده سودجویان صورت می‌گیرد.
بر اساس گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در خراسان شمالی ‪ ۱۷‬هزار ریال است که نسبت به ماه قبل ‪ ۲۰‬درصد کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون گوشت مرغ منجمد با قیمت ارزان در سردخانه استان به میزان مورد نیاز وجود دارد.
وی افزود: این شرکت مشکلی برای توزیع مرغ ارزان‌قیمت نداشته و آمادگی برای توزیع مرغ به شرکتهای تعاونی ادارات نیز وجود دارد.
او در مورد توزیع گوشت قرمز در استان خراسان شمالی گفت: توزیع گوشت قرمز نیز با هدف تنظیم بازار و حمایت از اقشار کم‌درآمد از طریق شرکتهای تعاونی ادارات از یک ماه گذشته آغاز شده است.
وی افزود: تاکنون بیش از ‪ ۲۰‬تن گوشت قرمز با قیمت ‪ ۳۶‬هزار ریال برای شرکتهای تعاونی و ‪ ۳۸‬هزار ریال برای مصرف‌کنندگان توزیع شده است.
او اضافه کرد: این شرکت آمادگی کامل برای توزیع گوشت قرمز ارزان‌قیمت بین شرکتهای تعاونی ادارات را دارد.
اکنون قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمز در بازار بجنورد مرکز خراسان شمالی ‪۵۰‬ هزار ریال است که نسبت به سال گذشته ‪ ۱۰‬درصد افزایش نشان می‌دهد.
در خراسان شمالی سالانه ‪ ۱۲‬هزار تن گوشت مرغ مصرف می‌شود که نیمی‌از این مصرف در داخل استان تولید و مابقی از استانهای همجوار تامین می‌شود.
دامداران خراسان شمالی با دو میلیون و ‪ ۱۲۰‬هزار راس دام سبک و سنگین سالانه ‪ ۱۷‬هزار و ‪ ۳۷۴‬تن گوشت قرمز تولید می‌کنند که بیش از نیاز مصرفی استان است.

 
کلمات کلیدی پشتيبانی امور دام
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com