۳۰ هزار تن مرغ برای ایام ماه مبارک رمضان ذخیره‌سازی شده است

۳۰ هزار تن مرغ برای ایام ماه مبارک رمضان ذخیره‌سازی شده است
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: هفته آینده جلسه مربوط به طرح ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان برای برگزاری نمایشگاه‌ها در این ایام برگزار می‌شود.
نعمت‌الله ترکی در حاشیه جلسه  تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز به کمیته تخصصی تامین کالا توزیع کالا و بازرسی و نظارت تشکیل شد.
وی خاطر نشان کرد: امروز کارگروه تنظیم بازار بعضی از اقلام پرمصرف در استان تهران را روند تولید و توزیع آن مورد بررسی قرار داد که موضوع گوشت قرمز و حل مشکلات مربوط به این قلم پروتئینی مورد تاکید بیشتری قرار گرفت.
ترکی با اشاره به اینکه استانداری به عنوان سیستم ناظر و نظارت کننده باید بر روند توزیع و تولید گوشت قرمز بیشتر ورود کند، گفت: احساس می‌کنیم در بازار اعتماد مردم به کسبه کمرنگ شده است و بعضی از کسبه‌ها در صنوف مختلف سوء استفاده می‌کنند.
ترکی افزود: فروشنده گوشت قرمز باید تمامی اطلاعات گوشتی را که در اختیار خریدار قرار می‌دهد ارائه کند و این اطلاعات برای فرد خریدار بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: بعضی از فروشندگان گوشت قرمز، گوشت مرغوب به خریدار نمی‌دهند بلکه در بعضی از موارد گوشت گاو را به عنوان گوشت گوساله می‌فروشند از این جهت کشتارگاه‌ها موظف شده‌اند که اطلاعات گوشت را به عنوان شناسنامه در اختیار فروشندگان قرار دهند تا فروشندگان نیز این اطلاعات را به خریداران منتقل کنند.
وی درباره تجهیز سازمان تعزیرات استان تهران اظهار داشت: تیم تعزیراتی استان نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد و 100 میلیون تومان برای خرید خودرو در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد.
وی به طرح ضیافت که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان کارگروه تنظیم بازار استان تهران برای تامین کالا و نظارت بر فروش آن جلساتی را برگزار می‌کند و امروز نیز نخستین جلسه برگزار شد و در جلسه هفته آینده نیز طرح ضیافت مورد بررسی بیشتری قرار می‌گیرد تا تاریخ و برگزاری نمایشگاه‌های ماه مبارک رمضان مشخص شود.
ترکی خاطر نشان کرد: سال گذشته 20 نمایشگاه در استان تهران به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت برگزار شد که امسال تعداد این نمایشگاه‌ها افزایش خواهد یافت.
وی گفت: برنامه‌ریزی شده است که میزان توزیع کالا به مقدار عرضه باشد تا راحت‌تر مردم بتوانند خرید کنند و  در این خصوص 30 هزار تن مرغ ذخیره شده است تا در ایام ماه مبارک رمضان به بازار ارائه شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com