۲۵۰۰ تن مرغ در سبد کالای کرمان توزیع شد

۲۵۰۰ تن مرغ در سبد کالای کرمان توزیع شد
مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمان با بیان اینکه در جریان توزیع سبد کالا بیش از ۲۵۰۰ تن مرغ بین مردم عرضه شده است،گفت: برای ایام نوروز به میزان لازم مرغ منجمد و گوشت قرمز در سطح استان ذخیره شده است.
مهدی بنی‌اسدی اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک هزار تن ذخیره سردخانه‌ای مرغ در استان کرمان است.
وی با بیان اینکه حدود 320 تن ذخیره گوشت قرمز وارداتی و داخلی استان است، گفت: از آنجا که مصرف مردم به طور عمده گوشت مرغ است و کمتر گوشت قرمز مصرف می‌شود در نتیجه همین میزان گوشت قرمز برای تمام استان در ایام عید کفایت می‌کند.
مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمان، تصریح کرد: در جریان توزیع سبد کالا در استان بیش از 2 هزار و 500 تن مرغ بین مردم عرضه شده است.
بنی‌اسدی با اشاره به وضعیت مناسب تولید مرغ گرم در استان کرمان، گفت: با توزیع به موقع نهاده‌هایی چون سویا و ذرت از کاهش ذخیره‌ای در بحث مرغ در استان جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به فراوانی نهاده‌های دامی نظیر سویا و ذرت برای دامداران و مرغداران، اظهار کرد: قیمت ذرت کشاورزان جنوب استان در فصل برداشت 800 تومان بود و بعد از فصل برداشت قیمت به 950 تومان رسیده است.
مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: در استان و  بنادر ذخیره کافی سویا و ذرت وجود دارد در نتیجه نگرانی برای کاهش تولید و جوجه‌ریزی مرغداران کرمان وجود ندارد.
بنی‌اسدی با تأکید بر انجام فرآیند ذخیره‌سازی مرغ در تمام سال، خاطرنشان کرد: پشتیبانی امور دام در همه فصول سال، خریداری مرغ گرم از مرغداران به منظور افزیش ذخیره مورد نیاز استان را در برنامه کاری خود دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com