۲۰۰‬ تن گوشت ارزان قیمت مرغ در خراسان شمالی توزیع شد

۲۰۰‬ تن گوشت ارزان قیمت مرغ در خراسان شمالی توزیع شد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: ‪ ۲۰۰‬تن گوشت ارزان قیمت مرغ در این استان توزیع شد.
"علی‌محمد احمدیان" روز شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: توزیع این میزان مرغ با قیمت هر کیلوگرم ‪ ۱۳‬هزار ریال با هدف تنظیم قیمت مرغ در بازار این استان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: با توزیع مرغ ارزان قیمت در بازار استان خراسان شمالی از افزایش رو به رشد قیمت مرغ در این استان جلوگیری شده است.
این مسوول گفت: اکنون نیز به اندازه نیاز استان مرغ در سردخانه وجود داشته و محدودیتی برای توزیع آن در بازار وجود ندارد.
احمدیان بیان کرد: برای عرضه مرغ ارزان قیمت، این مواد پروتینی در اختیار اکثر فروشندگان سطح استان قرار گرفته تا با قیمت هر کیلو ‪ ۱۳‬هزار و ‪ ۹۰۰‬ریال به مردم بفروشند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی افزود: هم‌اکنون نیز تمام شرکتهای تعاونی در سطح استان و فروشندگان سطح شهرهای استان می‌توانند مرغ مورد نیاز خود برای فروش را از سردخانه خریداری کنند.
احمدیان دلیل افزایش قیمت مرغ در استان را مصرف بالا و در عین حال کاهش جوجه‌ریزی در استانهای گرمسیری دانست و پیش‌بینی کرد ظرف چند روز آینده با اشباع بازار، قیمت مرغ در استان خراسان شمالی کاهش یابد.
اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ در بجنورد ‪ ۱۹‬هزار و ‪ ۵۰۰‬تا ‪ ۲۰‬هزار ریال است و حال آنکه در ماه گذشته قیمت هر کیلوگرم مرغ در مرکز استان خراسان شمالی ‪ ۱۵‬تا ‪ ۱۶‬هزار ریال بود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان‌شمالی در مورد توزیع گوشت قرمز در استان نیز گفت: اکنون مقادیر زیادی گوشت قرمز در سردخانه استان وجود دارد که توزیع آن نیز با قیمت هر کیلوگرم ‪ ۳۶‬هزار ریال انجام می‌شود.
احمدیان گفت: گوشت قرمز در بازار و در شرکتهای تعاونی و سایر مکانها به صورت منجمد با قیمت هر کیلو ‪ ۳۸‬هزار ریال به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای توزیع گوشت قرمز نیز در استان خراسان شمالی محدودیتی وجود ندارد.

 
کلمات کلیدی پشتيبانی امور دام
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com