۱۲۰۰ تن گوشت مرغ در کرمان ذخیره‌سازی شد

۱۲۰۰ تن گوشت مرغ در کرمان ذخیره‌سازی شد
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان با اشاره به ذخیره‌سازی ۱۲۰۰ تن گوشت مرغ در کرمان، گفت: در حال حاضر مصرف مرغ در استان کرمان کاهش یافته است.
محمدعلی بنی‌اسدی در نشست تنظیم بازار استان کرمان که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: تولید مرغ در استان بالا است، اما مصرف آن اخیرا کاهش یافته است.
وی بیان کرد: در حال حاضر روند توزیع مرغ در استان نیز کند است که نشان از کاهش مصرف عمومی دارد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام کرمان، افزود: جنوب استان کرمان، مرکز سردخانه‌ای ملی مازاد  مرغ تولیدی استان‌های کشور است، به همین سبب همیشه ذخیره بسیار خوبی دارد.
بنی اسدی با تاکید بر اینکه گوشت گوساله داخلی نیز به مقدار کافی در استان موجود است، بیان کرد: ذخیره کافی گوشت وارداتی نیز در استان وجود دارد که باید قبل از تاریخ سررسید، فکری برای توزیع آن شود.
وی میزان ذخیره گوشت قرمز را 100 تن ذکر کرد و افزود: برای برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه استان به میزان کافی گوشت در اختیار داریم و در شرایط نیاز از ذخیره کشوری استفاده خواهد شد.
مدیر پشتیبانی امور دام کرمان، تصریح کرد: گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو 15 هزار و  500 تومان و نوع وارداتی آن نیز با همان قیمت به فروش می‌رود.
وی ذخیره نهاده‌های دامی استان کرمان را نیز کافی دانست و اظهار کرد:هم‌اینک قریب 4 هزار تن سویا و 5هزار و 500 تن جو در استان موجود است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ذخیره آرد استان کرمان نیز معادل استفاده 7 ماه استان است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com