یک مرکز استحصال گوشت غیربهداشتی در توابع شهرستان کشف و پلمپ شد

یک مرکز استحصال گوشت غیربهداشتی در توابع شهرستان کشف و پلمپ شد
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از کشف و پلمپ یک مرکز استحصال گوشت غیر بهداشتی در شهرستان خبر داد  
دکترمامن پوش رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد در تشریح این خبر، افزود: کارشناسان این شبکه در پی تماسهای تلفنی و بازدیدهای مستمر خود از محل موفق به شناسایی یک دامداری که مبادرت به کشتار غیر مجاز و عرضه گوشت غیر بهداشتی می‌کردند، شدند.
وی افزود:دربازرسی صورت گرفته در این دامداری 6 راس الاغ زنده و یک لاشه الاغ کشتاری وپوست کن شده و شواهدی همچون آلات کشتار(چاقو و...)، پوست وکله و مقدار زیادی استخوان وامعاء واحشاء کشف و ضبط شد که پرونده این تخلف برای رسیدگی به دادگستری شهرستان نجف آباد فرستاده شد.
وی افزود: این دامداری با حکم مقام قضایی تعطیل و پلمپ شد و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادگاه معرفی شدند.
وی تصریح کرد: کارشناسان  این شبکه در راستای عمل به وظایف ذاتی خود و برخورد با متخلفان، با هر گونه اقدامی که باعث به خطر افتادن سلامت وبهداشت غذایی مردم در استفاده از گوشت و دیگر فراورده های آن می شود  با قدرت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.
ایشان در ادامه از مردم فرهیخته و شهید پرور این شهرستان خواست تا در صورت بروز هرگونه تخلف در هر نقطه از شهرستان با شماره تلفن 1512 شبکه دامپزشکی شهرستان تماس گرفته وکارشناسان این شبکه را مطلع نمایند.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com