گوشت، مرغ و تخم مرغ در گیلان با اصناف کارت توزیع می شود

گوشت، مرغ و تخم مرغ در گیلان با اصناف کارت توزیع می شود

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بازرگانی استان گیلان از توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ از ابتدای بهمن ماه سال جاری با اصناف کارت خبر داد.
سیاوش امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سه قلم کالا مانند شبکه توزیع شیر یارانه ای در کشور عرضه خواهد شد، افزود: اتحادیه ها و اصنافی که تاکنون از شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی، گوشت، مرغ و تخم مرغ دریافت می کردند باید به اصناف کارت مجهز شوند.
وی ادامه داد: تنظیم بازار گوشت و مرغ با نظر رئیس جمهور به وزارت بازرگانی سپرده شده است و پیش از این وزارت جهاد کشاورزی وظیفه تامین، توزیع و تنظیم بازار گوشت، مرغ و تخم مرغ را برعهده داشت.
رئیس بازرگانی گیلان در ادامه با بیان اینکه توزیع گوشت و مرغ از طریق این شبکه، آمار و ارقام توزیع کالا را به روز و حتی لحظه ای در اختیار برنامه ریزان قرار می دهد، یاد آورشد: این کار بهترین روش برای تنظیم نحوه توزیع کالا و تنظیم بازار است.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال در سراسر استان خبرداد و افزود: کمک به تنظیم بازار، تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی در مقاطع مورد نیاز، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم، ایجاد دسترسی بهتر مردم به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاههاست.
امینی اظهار داشت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده جهت برپایی این نمایشگاهها، کالای مورد نیاز مردم به سهولت و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: کمیته های شهرستانی برگزاری نمایشگاهها نیز تشکیل شده که وظایف برنامه ریزی، انتخاب مجری، نظارت بر امر اجرا را برعهده دارند.
رئیس بازرگانی گیلان اعلام کرد: براساس دستورالعمل ابلاغ شده به سازمانهای بازرگانی استانها، تاریخ برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا از دهم تا بیست و پنجم اسفند ماه خواهد بود.
وی یاد آورشد: نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا با نظارت خود اصناف برگزار می شود و بازرسان شورای اصناف نیز بر کیفیت و قیمت کالا نظارت مستقیم خواهند داشت تا از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.
امینی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاهها، کالاها و مایحتاج عمومی مردم با تخفیف 15 تا 20 درصد ارائه خواهد شد.

 
کلمات کلیدی توزیع گیلان اصناف کارت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com