گوشت گوسفندی ۱۲۸۰۰ و گوساله ۱۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود

گوشت گوسفندی ۱۲۸۰۰ و گوساله ۱۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود
رئیس اتحادیه گوشت گاوی گفت: با توجه به میزان ذخایر کافی گوشت گاوی و گوسفندی، پیش بینی می‌شود طی ماه‌های پیش رو نوسان خاصی در قیمت این محصولات در بازار نداشته باشیم.
علی خندان روی جوان به بیان آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی وارداتی برای مصرف کننده نهایی ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان است. نرخ هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط برای مصرف کننده نهایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.
وی افزود: نرخ هر کیلوگرم گوشت وارداتی از سیستان و بلوچستان به صورت مخلوط نیز برای مصرف کننده ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
خندان روی جوان با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوساله اخیرا با حدود دو الی سه درصد افزایش روبرو شده بود، گفت: گوشت گوساله از پاکستان و از مرز استان سیستان و بلوچستان وارد کشور می‌شد که به دلایلی طی یک برهه زمانی مرز بسته شده بود. همین امر منجر به نوسان قیمت گوشت گوساله شد.
به گفته وی، از سه روز قبل این مرز دوباره باز شد و کشتار هم در حال انجام است. همین امر منجر به تعدیل قیمت گوشت گوساله شد.
رئیس اتحادیه گوشت گاوی خاطرنشان کرد: به غیر از مورد فوق، طی ماه‌های اخیر نوسان خاصی در خصوص قیمت گوشت در بازار وجود نداشته و با توجه به میزان ذخایر گوشت گاوی و گوسفندی، پیش بینی می‌شود طی ماه‌های پیش رو نیز نوسان خاصی در قیمت این محصولات نداشته باشیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com