گوشت گرم از سیستان و بلوچستان می آید

گوشت گرم از سیستان و بلوچستان می آید

خبر آنلاین - پس از توزیع گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلو 7300 تومان،وزارت بازرگانی تصمیم دارد تا با وارد کردن گوشت گرم از سیستان و بلوچستان بازار گوشت در دو ماه پایانی سال را کنترل کند.
در همین راستا رییس اتحادیه گوشت گوسفندی می گوید: تاکنون در حدود 13 تن گوشت گرم گوسفند با قیمت 10 هزار و 600 تومان در استان تهران توزیع شده و در چند روز آینده حدود 5/6 تن دیگر نیز به صورت مستقیم عرضه خواهد شد.
کاظم‌ صمدی عراقی با بیان این مطلب که توزیع گوشت گرم گوسفندی از 10 روز گذشته آغاز شده است، افزود: تاکنون در حدود 13 تن گوشت گرم گوسفندی با قیمت 10 هزار و 600 تومان در 2 مرحله عرضه شده است.
وی از توزیع مجدد گوشت گرم گوسفندی در هفته جاری خبر داد و گفت: در چند روز آینده گوشت گرم گوسفندی جهت عرضه مستقیم از سیستان و بلوچستان به تهران خواهد آمد.
صمدی عراقی با بیان اینکه گوشت گرم گوسفند بیشتر در مناطق جنوبی تهران عرضه شده است‌، ادامه داد‌: به طور میانگین در حدود 50 الی 60 کیلو گوشت در اختیار هر واحد صنفی در محدوده‌های مورد عرضه قرار داده شده است.
این مقام مسوول با اشاره به تاثیر عرضه مستقیم در متعادل شدن بازار گوشت گوسفند‌، افزود: با تمهیدات وزارت بازرگانی در‌خصوص تنظیم بازار پیش‌بینی می‌شود امسال در ایام منتهی به شب عید‌، بازار آرامی را به خصوص در بخش محصولات پروتئینی مرغ و گوشت داشته باشیم‌.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت‌: بازرسان سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و شورای اصناف بر عرضه مستیم گوشت قرمز و توزیع آن نظارت دارند تا از تخلفات واحدهای صنفی جلوگیری کنند‌.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com