گوشت منجمد مشتری نداشت

گوشت منجمد مشتری نداشت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که تاکنون نسبت به دریافت سبد کالای رایگان موفق نشده‌اند تا پایان فروردین ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز تعیین شده نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام کنند.
نادر میرشکار ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: در استان سیستان و بلوچستان تعداد 303 هزار خانوار مشمول دریافت سبد کالا شناخته شدند که تا کنون تعداد 300 هزار خانوار از طریق 170 مرکز عرضه و منتخب سبد کالای خود را دریافت کردند.
وی ابراز داشت: با توجه به تمدید مهلت زمان دریافت سبد کالا لذا افرادی که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت سهمیه خود نشده‌اند تا پایان فروردین ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به دریافت سبد کالای خود شامل 10 کیلو گرم برنج، تعداد 2 بطری روغن مایع 810 گرمی، تعداد 2 بسته پنیر 400 گرمی، یک شانه تخم مرغ و 4 کیلوگرم مرغ منجمد از فروشگاه های منتخب اقدام کنند.
میرشکار بیان داشت: در راستای تنظیم بازار و تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز نسبت به ذخیره سازی کامل مواد پروتئینی و مورد نیاز شهروندان در انبار ها اقدام شده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
وی با بیان این که 700 تن مرغ منجمد در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است افزود: 340 تن از طریق واحد های تولیدی استان و 360 تن مرغ از طریق واردات، خریداری و در سردخانه ها ی استان ذخیره سازی شده است.
میرشکار با اشاره به اینکه در این راستا هیچ محدودیتی برای توزیع وجود ندارد اظهار داشت: در ایام نوروز امسال همچنین نسبت به توزیع گوشت قرمز منجمد در بین مصرف کنندگان اقدام شد که به دلیل تفاوت نه چندان نرخ گوشت منجد با گوشت گوساله تازه و از طرفی فرهنگ مردم استان در خصوص استفاده از گوشت گرم این توزیع با استقبال چندانی مواجه نشد.
وی ادامه داد: به منظور حمایت و تامین نیاز های واحد های تولیدی نیز امسال نسبت به ذخیره سازی بیش از سه هزار تن ذرت و همچنین 4 هزار تن جو در انبار های استان اقدام شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com