گوشت مرغ در رمضان باید کمتر از 6000 تومان باشد

گوشت مرغ در رمضان باید کمتر از 6000 تومان باشد
حسین مقدم نیا اظهارکرد: با توجه به کافی بودن میزان ذخیره گوشت مرغ و جوجه‌ریزی در ماه های گذشته، مشکلی در تامین گوشت مرغ ماه رمضان وجود ندارد و با توجه به اینکه در حال حاضر مرغداران هر کیلوگرم مرغ زنده را 3900 تا 4000 تومان می‌فروشند این فرآورده پروتئینی نباید در ماه رمضان بیشتر از کیلویی 6000 تومان به دست مصرف‌کننده برسد.
وی گفت: باید برای تثبیت تولید و قیمت گوشت مرغ و پیشگیری از ایجاد تنش در این بازار به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به موقع به دستشان برسد تا آنها بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری به تولید ادامه دهند.
مقدم‌نیا افزود: پیش از این اتحادیه مرغداران به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد کرده بود تا برای ادامه تولید پایدار گوشت مرغ، ماهانه حدود 450 هزار تن نهاده (70 درصد ذرت و 30 درصد سویا) در اختیار تولیدکنندگان مرغ گوشتی قرار دهد که تاکنون تصویب نشده و تصمیم‌گیری برای آن به جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار موکول شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: دولت جدید به دنبال برنامه‌های کوتاه‌مدت برای تقویت و حل مشکلات صنایع است که برای اثرگذاری در بهبود وضعیت صنعت مرغداری و تولید مرغ گوشتی در کوتاه مدت باید نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به موقع در اختیار آنها قرار گیرد. 
 
نظرات شما
  •  

    آشنا گفت : ۹۲/۰۴/۰۱

    آقای مدیر عامل
    آنالیز قیمت تمام شده مرغ مگه چه قدر هست که اینگونه نظرات غیر کارشناسی میدین.مگه شما نباید از حقوق صنعت مرغداری دفاع کنین؟ چرا بیراهه میرین؟ چرا اتحادیه مرغداران رو به اتحادیه صنعت،معدن و تجارت تبدیل کردین؟ وقتی قیمت تمام شده مرغ زنده هرکیلو بیش از 4300تومان است شما فقط قیمت مرغ زنده رو اعلام کنین
    مرغ زنده 3700 تومانی میشه 6000تومان پرکنده
    یعنی هرکیلو 600 تومان ضرر برای مرغدار.
    خسته نشدید این همه برای توافق بر سقف و کف مرغ که قابل اجرا هم نیست امتیاز دادین؟
    مرغدارا دارن نابود م

    پاسخ...
  •  

    احمدی گفت : ۹۲/۰۴/۰۱

    اقای محترم 1 ساله 120 میلیون سرمایم خوابیده تو 1 سال حتی سود بانکی پوامم در نیاوردم سالی که یه بار قیمت مناسب میشه می گویید نباید بره بالا تا حالا که 1 ساله ضرر می دادیم کجا بودید خواهش میکنم از مدیریت سایت نظرات تولید کننده را هم چاپ کنید
    با تشکر

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۲/۰۴/۰۱

    100 تا هورا به این آقای رییس از این بهتر نمیشه مرغدارو له کرد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com