گوشت مرغ تاکنون به روسیه صادر نشده است

گوشت مرغ تاکنون به روسیه صادر نشده است
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه روسیه بعد از مشکلاتی که با اتحادیه اروپا پیدا کرده به خیلی از فرآورده‌های دامی ما نیاز دارد، گفت: با وجود آمادگی دو کشور تاکنون روسیه به دلیل ملاحظات بهداشتی اجازه واردات یک کیلو گوشت مرغ را از ایران نداده است.
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز ملی دامپزشکی با اشاره به اینکه دامپزشکی در کشور ما با مشکلات خاص خود مواجه است گفت: یکی از این مشکلات، مشکلات فرهنگی در سطح جامعه به ویژه تجارت است که کمتر مورد ملاحظه قرار می گیرد.
وی گفت: بارها شاهد بوده‌ایم که صرف محدودیت در عرضه و یا تقاضای دام و یا فرآورده‌های دامی همه دنبال اشباع بازار هستند.
حجتی افزود: به عنوان مثال وقتی با کاهش محصول دام زنده در کشور روبرو می‌شویم، دام زنده از سراسر دنیا در کشور یافت می‌شود و فشارهای مختلف از نواحی مختلف در این باره وارد می شود که این مسائل باعث هزینه های چند برابری برای مملکت خواهد شد.
وی با قدردانی از زحمات جامعه دامپزشکی کشور گفت: در خیلی از موارد بدون آنکه جامعه ملتهب شود و یا کسی در جریان قرار بگیرد سازمان دامپزشکی با پیگیری های مختلف مانع ورود بیماری‌ها و میکروب‌های مختلف از مرزهای شرقی و غربی به داخل کشور می‌شود.
حجتی افزود:‌‌ کارکنان سازمان دامپزشکی صادقانه و همیشه در پی سلامت دام و به تبع آن غذای جمعیت کشور هستند و آن را با دقت و سرعت پیگیری می کنند‌.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه روسیه بعد از مشکلاتی که با اتحادیه اروپا پیدا کرده است به خیلی از فرآورده های دامی ما نیاز دارد و علاقه‌مند به واردات این فرآورده‌‌هااست گفت: باوجود علاقه مندی و آمادگی دو کشور اما تاکنون این کشور اجازه واردات یک کیلو گوشت مرغ را از ایران نداده است، زیرا به ملاحظات بهداشتی خود در این زمینه کاملا تاکید دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com