گوشت مرغ 2900 تا 3000 تومان

گوشت مرغ 2900 تا 3000 تومان

معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان طی نامه ای به رئوس سازمان بازرگانی در 30 استان کشور قیمت گوشت مرغ را با احتساب ضرایب سود 2900 تا 3000 تومان اعلام کرد.
در این نامه اعلام شده است با عنایت به اعیاد شعبانیه و نزدیکی ماه رمضا و پیش بینی روند رو به افزایش تقاضای مرغ گرم در سطح بازار و به طبع آن سو استفاده برخی عوامل فرصت طلب و افزایش نا متعارف قیمت این کالا طی روزهای اخیر، .کنترل و تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیش از پیش ضروری می باشد.
در ادامه نامه آمده است، برابر بررسی های کارشناسی از سوی معاونت نظارت بر مصرف کالاهای مصرفی، تا اطلاع ثانوی قیمت عرضه هر کیلو گرم گوشت مرغ گرم ( مصرف کننده ) در سراسر کشور و در مقطع خرده فروشی با احتساب ضرایب سود در فاصله قیمتی 2900 تا 3000 تومان خواهد بود. ضمنا هزینه بسته بندی 50 تومان قابل افزایش به قیمت های فوق می باشد.
در انتهای نامه آمده است، لازم به ذکر است گزارش عملکرد بازرسی و نظارت آن سازمان در طول  اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان مطابق جدول مندرج در نامه شماره 6891 مورخ 27 / 8 / 88 به صورت هفتگی به اداره کل بازرسی ویژه ابن معاونت ارسال گردد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com