گوشت قرمز در خراسان شمالی بیش از قیمت واقعی به فروش می‌رسد

گوشت قرمز در خراسان شمالی بیش از قیمت واقعی به فروش می‌رسد
رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران خراسان شمالی گفت: گوشت قرمز در خراسان شمالی بیش از قیمت واقعی به فروش می‌رسد و نظارت بر قیمت عرضه گوشت باید در این استان بیشتر شود.
حسینعلی حصاری اظهارکرد: با بالارفتن قیمت دام زنده قیمت گوشت قرمز نیز افزایش می یابد اما متاسفانه زمانی که قیمت دام زنده کاهش می یابد گوشت قرمز در قصابی ها با همان قیمت عرضه می شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران خراسان شمالی افزود: قیمت گوشت قرمز باید با افزایش یا کاهش قیمت دام زنده تغییر کند.
حصاری گفت: مشکل دیگری که در عرضه گوشت قرمز در واحد های قصابی استان وجود دارد عرضه گوشت قرمز بز و یا میش به جای گوشت گوسفند و بره است و این امر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران خراسان شمالی افزود: قیمت گوشت میش و بره با هم یکی نیست اما مصرف کننده نمی تواند گوشت بره را از میش تشخیص دهد و فروشندگان از این امر سو استفاده کرده اند.
مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز با تائید این امر گفت: قیمت عرضه گوشت قرمز در قصابی ها با افزایش و کاهش قیمت دام زنده تغییر کند.
احمد داوطلب همچنین در باره عرضه گوشت میش به جای گوشت بره و گوسفند در قصابی ها افزود: مسئولان متولی این امر برای احقاق حقوق مردم بر عرضه این محصول نظارت داشته باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com