گوشت عرضه‌ شده از دام‌های داخل تامین می‌شود

گوشت عرضه‌ شده از دام‌های داخل تامین می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از شابا، یدا... صادقی، سرپرست سازمان بازرگانی استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به این که گوشت تولید شده در استان پاسخگوی نیاز نبود برای تامین کسری موجود اقدام به خرید دام از استان سیستان و بلوچستان کرده‌ایم.
وی افزود: با توجه به این که میزان مصرف گوشت گوساله در سیستان و بلوچستان پایین است، دام‌های این استان خریداری شده و تحت نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی کشتار می‌شود.
صادقی گفت: با افزایش قیمت گوشت در ماه‌های گذشته، امر تنظیم بازار مواد پروتئینی از تاریخ 15 دی ماه سال جاری به وزارت بازرگانی سپرده شد.
وی ادامه داد: تا پیش از این، بازار این محصولات توسط شرکت پشتیبانی امور دام، سازمان دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی تهران تنظیم می‌شد.
صادقی متذکر شد: پیش از واگذاری با درخواست جهاد کشاورزی از سازمان بازرگانی برای پایین آوردن قیمت گوشت قرمز نسبت به خرید دام از استان سیستان و بلوچستان اقدام کردیم و از اتحادیه‌های مربوطه خواستیم در امر تنظیم بازار ما را یاری کنند.
وی گفت: در حال حاضر سازمان بازرگانی این آمادگی را دارد که هر مقدار دام و طیور توسط تعاونی‌های استان با قیمت مناسب تولید شود را خریده و به سیستم عرضه استان وارد کند.
 

 
کلمات کلیدی گوشت قرمز دام
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com