گسترش خدمات دامپزشکی در مناطق محروم طی سال 88

گسترش خدمات دامپزشکی در مناطق محروم طی سال 88

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی، گسترش خدمات در مناطق محروم و توسعه خدمات دامپزشکی را از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل دامپزشکی دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دامپزشکی خراسان رضوی، محسن دستور اظهار داشت: در راستای گسترش و ارتقای بهداشت عمومی و نیز اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار برای توسعه عدالت و نیز در راستای توسعه صنعت دام و طیور استان، پست‌های دامپزشکی جوین و جغتای به شبکه دامپزشکی ارتقا یافتند.
وی تعداد شبکه‌های دامپزشکی استان را با احتساب دو شبکه جدید، 23 شبکه دانست و اظهار داشت: با توجه به وجود 8 میلیون راس دام سبک و 400 هزار راس دام سنگین، تعدادی از پست‌های دامپزشکی در برخی شهرهای تازه‌تاسیس خراسان رضوی به شبکه ارتقا می‌یابند که این امر نقش مهمی در تقویت خدمت‌رسانی به مردم و دامداران را موجب می‌شود.
دستور اعلام داشت: در سال جاری و در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی در تمام نقاط استان و شهرهای مذکور دو طرح بزرگ توسعه مبارزه با بیمای‌های دامی و پیشگیری از اثرات سوء خشکسالی با مشارکت بخش خصوصی انجام شده که نتایج مطلوبی در ایمن‌سازی دام‌ها، ارتقای بهداشت عمومی، کاهش مخاطرات ناشی از خشکسالی و نیز اشتغالزایی به همراه داشته است.
مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تاکید بر بهداشتی کردن کشتارگاه‌های دام جوین و جغتای، از فرماندار، شهرداری و شورای شهر این شهرستان‌ها خواست تا برای ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذایی مردم، مساعدت‌های لازم را برای ارتقای وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های دام جوین و جغتای انجام دهند.

 
کلمات کلیدی خدمات دامپزشکی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com