گرفتاری مالی مرغداران در پی کاهش قیمت مرغ

گرفتاری مالی مرغداران در پی کاهش قیمت مرغ
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به ثبات قیمت مرغ در بازار گفت:هر کیلو مرغ به قیمت پنج هزار و 600 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به ثبات قیمت مرغ در بازار گفت:هر کیلو مرغ به قیمت پنج هزار و 600 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
وی افزود:اواسط هفته گذشته قیمت مرغ هر کیلو 200 تومان افزایش یافت اما در حال حاضربا کاهش تقاضا قیمت مرغ مجدد کاهش یافته است.
وی با اشاره به ضرر مرغداران در پی کاهش قیمت مرغ گفت:به دلیل عرضه زیاد و کاهش تقاضا قیمت ها کاهش یافته و مرغداران را با گرفتاری های مالی بسیاری مواجه کرده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره به ثبات قیمت ماهی گفت:قیمت ماهی تغییری نکرده است.
به گفته یوسف خانی هر کیلو ماهی شیر جنوب به قیمت 24 هزار تومان،تیلاپیا به قیمت 19 هزار تومان،کپور به قیمت 15 هزار تومان،قزل آلا به قیمت 12 هزار تومان و ماهی سفید پرورشی به قیمت 15 هزار تومان به فروش می رسد.
وی به قیمت تخم مرغ در بازار نیز اشاره کرد و گفت:هر کیلو تخم مرغ به قیمت چهار هزارو 200 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
 
نظرات شما
  •  

    سوخته سرایی اتحادیه مرغداران گلستان گفت : ۹۵/۰۲/۰۵

    راه برون رفت از این معضل را ارایه داده ایم ولی دولت نمیخواهد چون قرار هست تورم تک رقمی دولت از جیب تولید کننده محقق شود گر چه با نابودی تولید مواجه شود فاتحه دامداری سیفی کاری ودر یک کلام تمام زیر مجموعه های کشاورزی را خواندند شرممان باد ازاین خرقه پشمینه خویش که بدین فضل هنر نام کرامات نهیم

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    محمد مرغدار گفت : ۹۵/۰۲/۰۵

    آیا سوخته سرایی باید بپذیرم که ما ملت و به ویژه تولیدکنندگان مرغ، حد و اندازه مان بیش از این نیست و نابودی حقمان است چون هنوز یاد نگرفته ایم که منافع مشترک و حیاط مشترک چیست؟ منتظریم که دولت یک (!) بکند، چرا با هم اتحاد نداریم تا دولت را وادار به (!) بیندازیم؟ چون هرکداممان فقط به فکر خودمان هستیم و فکر می کنیم زرنگ هستیم و می توانیم گلیم خودمان را از این ورطه نابودی بیرون بکشیم، و گور پدر مابقی، این فکر عقب مانده،بیمار و فاسد در اتحادیه ها بیش تر از جاهای دیگر وجود دارد، می دانید چرا؟

    پاسخ...
  •  

    علیزاده گفت : ۹۵/۰۲/۰۵

    شما این آقای یوسف خانی رو از کار بر کنار کنید نصف مشکلات صنعت مرغداری حل میشه، به جای پیگیری، فقط بلده مثل رییس سازمان ملل ابراز تاسف و نگرانی کنه، همین

    پاسخ...
  •  

    م_مسعود گفت : ۹۵/۰۲/۰۵

    برادرمرغدار دولت همانقدر که باید بفکر رفاه جامعه وکنترل تورم باشدباید بر اساس مجوزهایی که صادر کرده بامضائ خودش متعهد باشدالبته دولتی که پشت پروانه اش انهمه شعاررفع مسئولیت مینویسدبرای توجه طالبین بتولیداستکه ماهم توجهی نداریم چون بنظرنمیرسداحدی ازصاحبان پروانه پشت ورقه را خوانده باشندوالی هیچوقت بانتظارکمک دولت نمی نشینداگرچه دراین زمینه بارها یاداوری شده
    که مضمون انها برای ماها بی اثر بوده.پس.بایدگفت چندین چراغ داردو بیراهه میرود. بگذار تا بیفتدو بیند سزای خویش نتیجه ما خود بلای جان خویشیم.

    پاسخ...
  •  

    مصطفی مرغدار گفت : ۹۵/۰۲/۰۸

    اگه قیمت همینطور پیش بره ما دیگه فاتحه باید برا خودمون بخونیم و زندگی رو ب حراج بزاریم برای پس دادن بدهی دان و جوجه. خیلی خلاصه این وضعیت باعث نابودی ما مرغدارا میشه

    پاسخ...
  •  

    هیرش سجادی گفت : ۹۵/۰۲/۱۵

    خوب این عرضه زیاد و کاهش تقاضا مقصر که تولید کننده یا مرغدار که نیست مقصر خود دولت است که هی پروانه و مجوز صادر میشه خوب باید دولت به ازای تقاضا و مصرف مجوز صادر کنه حالا هر کی میاد تویه تولیدی فورا پیشنهاد اولشون مرغداری با وام کم درصد بعد که شروع شد همه میدون که چی میشه به اضافه همین حرفها که فقط تولید کننده را سرگرم میکن و اشتباهات خودشو اصلاح که هیچ نمیشه بترشم میکنن و ضررو زیان اینها همه پای تولید کننده یا همون مرغدار بدبخت میاد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com