گردهمایی تفسیر نتایج آزمایشگاهی سرولو‍‍ژی طیور در کرمان

گردهمایی تفسیر نتایج آزمایشگاهی سرولو‍‍ژی طیور در کرمان

گردهمایی آموزشی تفسیر نتایج آزمایشگاهی سرولو‍‍ژی طیور در محل اداره کل دامپزشکی کرمان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، گردهمایی آموزشی تفسیر نتایج آزمایشگاهی سرولو‍‍ژی طیور در محل اداره کل دامپزشکی کرمان برگزار شد.
مهدخت طالب‌همت رئیس اداره آموزش اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: این سمینار با حضور مدیرکل و 32 نفر از کارشناسان اداره کل و شبکه‌های دامپزشکی و همچنین کارشناسان بخش خصوصی در محل سالن اجتماعات اداره برگزار شد که تدریس این کلاس را فرید صباغ معاونت فنی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عهده داشت.
وی افزود: امروزه با وجود روش‌های نوین و تشخیص سریع بیماری باید همه آزمایشگاه‌ها مجهز به امکانات و وسایل مورد نیاز باشند.
طالب‌همت با اشاره به قابلیت‌های آزمایشگاه مرجع و مرکز تشخیص دامپزشکی مستقر در اداره کل دامپزشکی استان تصریح کرد: بهترین روش آزمایشگاهی در تشخیص بیماری‌های طیور آزمایشات سرولوژی الایزا است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این سمینار، بازآموزی روش‌های نوین تفسیر نتایج آزمایشات سرولوژی طیور به ویژه آزمایش الایزا در راستای تشخیص بیماری و همچنین زمان دقیق واکسیناسیون در جمعیت طیور استان است.
رئیس اداره آموزش اداره کل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی در راستای دستیابی به روش‌های نوین فعالیت‌های علمی و اسقرار آن در مجموعه دامپزشکی هر ماهه اقدام به برگزاری چنین سمینارهایی با هدف افزایش توان علمی کارکنان در بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی می‌کند.

 
کلمات کلیدی گردهمايي کرمان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com