گرانی مرغ را ۲ ماه پیش به وزارت جهاد کشاورزی هشدار داده بودیم، گفتند «نگران نباشید»

گرانی مرغ را ۲ ماه پیش به وزارت جهاد کشاورزی هشدار داده بودیم، گفتند «نگران نباشید»
رئیس سازمان حمایت گفت: دو ماه پیش گرانی مرغ را به مسئولان وزارت جهاد کشاورزی هشدار داده بودیم ولی در پاسخ گفتند که ناراحت نباشید، ما مدیریت می کنیم.
سیدمحمود نوابی رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نشستی خبری به ارائه توضیحاتی درباره اقدامات این سازمان ظرف یک سال گذشته پرداخت.
رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه امسال طرح نظارتی ویژه‌ای برای مدیریت بازار شب عید مردم ابلاغ کرده‌ایم، گفت: با همکاری بخش‌های مختلف نظارت لازم بر بازار انجام می‌شود به نحوی که 3100 نفر بازرس به همراه 23 هزار ناظر افتخاری به بررسی بازار خواهند پرداخت.

رفیعی در رابطه با افزایش قیمت مرغ نیز افزود:

از یک سال گذشته مرغداران نتوانستند محصولات خود را با قیمت منطقی در بازار به فروش برسانند. به اعتقاد مسئولان حداکثر قیمت منطقی برای مرغ کیلویی 7 هزار تومان است اما متاسفانه بنا به دلایلی تولیدکنندگان مرغ نتوانسته بودند امسال در فروش محصولات خود این قیمت را برای مصرف‌کنندگان تعیین کنند.
وی با تاکید بر اینکه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان 2 ماه پیش پیش‌بینی افزایش قیمت مرغ را به سازمان‌های مربوطه اعلام کرده بود، اظهار داشت: به مسئولان و بویژه وزارت جهاد کشاورزی گفته بودیم اما آقایان به ما اعلام کردند ناراحت نباشید ما مدیریت لازم را بر این بازار انجام خواهیم داد اما متاسفانه بازار این روزها با نوسانات قیمت روبه‌رو شده است.
معاون کالاهای مصرفی سازمان حمایت با اشاره به اینکه اخیرا وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده است که مرغ کیلویی 7 هزار تومان قیمت معقولی است و قیمت مرغ در همین مقطع به تثبیت خواهد رسید افزود: در همین زمینه جلسه ستاد تنظیم بازار نیز برگزار شده است تا روند کاهشی قیمت مرغ با سرعت بیشتری همراه شود.
رفیعی اضافه کرد: با همکاری‌های مسئولان مربوطه و توزیع مرغ منجمد توسط شرکت امور دام و طیور پیش‌بینی می‌کنیم ظرف یک هفته آینده شاهد کاهش قیمت مرغ در سطح بازار باشیم.
وی با گلایه از اینکه انتشار برخی اخبار در کیفیت مرغ‌های منجمد باعث شده نگرانی در سطح جامعه ایجاد شود، اظهار داشت: به صورت جد اعلام می‌کنم تمام مرغ‌های ذخیره‌سازی شده داخلی بوده و وارداتی نیستند و حتی تاریخ آنها نیز با اشکالاتی همراه نیست.
معاون کالاهای مصرفی سازمان حمایت اضافه کرد: تاریخ تمام مرغ‌های منجمد عرضه شده در بازار مناسب بوده و مردم نباید در این راستا نگرانی داشته باشند.

 
نظرات شما
  •  

    م_مسعود گفت : ۹۳/۱۲/۰۷

    برادر گرانقدر ودلسوز مصرف کننده سلام .اگر خاطرمبارک باشد پس از ضرروزیانی که دوماه پیش بعدهای ازمرغداران وارد شدوجوجه ریزی کم شد این نتیجه حاصل شد که میبینید اکنون باشمشیرهائی که از غلاف بیرون کشیده میشود مجددا مرغدارانی که دفعه قبل متضرر شدند بااماده فروش شدن تولیدشان باضرر مواجه خواهند شد ودیگر هرگز نخواهند توانست جوجه ریزی کنند بنا براین حاصل کار در خرداد ماه درو خوا شد پس نتیجه میگیریم زندگی تکرار تاریخ است منتها اگر فکر اساسی نشود این تاریخ تکرار نخواهد شد ومددا جیب وارد کنندگانمتورم میگردد

    پاسخ...
  •  

    مسعودرستخیز گفت : ۹۳/۱۲/۰۸

    سلام
    عجب فیلمی شده این مرغ!!!!!

    پاسخ...
  •  

    رضامحمدی گفت : ۹۳/۱۲/۱۴

    باسلام
    متاسفانه به علت قیمت پایین مرغ درچنددوره گذشته باعث ضررمرغداران گردیدواین امرباعث تعطیلی بیشترمرغداریهاگردیدکه باعث کمبود مرغ دربازارگردید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com