گران شدن جوجه یک روزه با افزایش تقاضا در بازار

گران شدن جوجه یک روزه با افزایش تقاضا در بازار
مدیر کل پرورش و اصلاح نژاد طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، افزایش تقاضا برای خرید جوجه یک روزه باعث گرانی این محصول در بازار شده است.
'رضا ترکاشوند افزود: به دلیل افزایش مصرف گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان، تولیدکنندگان صنعت مرغ گوشتی کشور طی روزهای اخیر مبادرت به خرید گسترده جوجه یک روزه کرده اند، که همین امر باعث گرانی این محصول شده است.
وی اظهار داشت: تولیدکنندگان برای رساندن مرغ به وزن مورد مصرف باید جوجه را دو ماه قبل از مدت زمان کشتار خریداری و پرورش دهند.
وی با بیان این که، افزایش قیمت جوجه یک روزه باعث نگرانی تولیدکنندگان صنعت مرغ گوشتی کشور شده است تصریح کرد: به طور حتم افزایش قمیت نهاده ها و جوجه یک روزه بر افزایش قیمت هزینه های تمام شده تولید تاثیر گذارد است، بنا بر این کاهش قیمت جوجه یک روزه می تواند باعث کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در کشور شود.
مدیر کل پرورش و اصلاح نژاد طیور وزارت جهاد کشاورزی افزود: در این راستا بایستی متولیان بخش قیمت گذاری و تنظیم بازار برای کنترل نرخ این محصول تلاش کنند تا قیمت آن کاهش یابد.
طی ماه های گذشته قیمت جوجه یک روزه حدود 300 تومان بوده که هم اکنون قیمت جوجه یک روزه گوشتی در بازار به یک هزار و 100 تومان رسیده است.
 
نظرات شما
  •  

    مرغ مادر از شمالغرب گفت : ۹۱/۰۳/۲۰

    آقای ترکاشوند به نظر شما جوجه یک روزه همیشه باید 200 الی 300 تومان باشد ایا مدانید قیمت تمام شده جوجه چنده ؟

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۱/۰۳/۲۰

    آقای مدیرکل نمیخواد خبررسان برای ملت باشید اگر توان دارید تثبیت قیمت ها را بکنید و این انجمن و اتحادیه و همایش و نمایشها را بریزید دور و فقط بدنبال ایجاد یک پدر بیامرزی برای خودتان باشید . گویا فقط نظاره گر اوضاع بی سامان مرغ و تخم مرغ هستید و برای اینکه از اوضاع عقب نماید ، فقط برای ملت عزیز خبررسانی میکنید . باید بدانید که به اندازه کافی خبررسان درکشور داریم شما دیگر زحمت این کار را نکشید ! واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com