گام‌های مشترک سازمان دامپزشکی و اتحادیه دامداران آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند

گام‌های مشترک سازمان دامپزشکی و اتحادیه دامداران آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند
رییس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: با انتخاب مسیری واحد و مشترک میان سازمان دامپزشکی و اتحادیه دامداران برای تامین بهداشت دام و اقتصادی کردن دامداری آسیب‌ها به حداقل می‌سد.
سید محسن دستور اظهار کرد: اتحادیه دامداران باید در زمان‌هایی که با مشکلات مرتبط با حوزه فعالیت سازمان دامپزشکی مواجه می‌شوند این سازمان را در کوتاه‌ترین زمان در جریان قرار دهد تا سازمان دامپزشکی حضوری اثر بخش‌تر داشته باشد و آسیب‌ها به حداقل برسد.
وی افزود: در کشورهای توسعه‌یافته مبنای اقتصاد، اقتصاد تولید و تولید اقتصادی است.
دستور با تاکید بر نقش تولیدات بخش کشاورزی و دامپروری در جامعه اظهار کرد: سیاستگذاری‌ها و برنامه ریزی‌های سازمان دامپزشکی در جهت حمایت از تولید و تامین بهداشت دام و بهداشت عمومی تدوین شده است.
رییس سازمان دامپزشکی کشور بر انتخاب مسیری واحد به صورت مشترک توسط سازمان دامپزشکی و اتحادیه دامداران برای تامین بهداشت دام و اقتصادی کردن دامداری تاکید کرد و گفت: در این راستا باید از موازی کاری‌ها خودداری شود.
وی همچنین بر علمی و عملیاتی بودن تمامی دستورالعمل‌ها و اقدامات سازمان دامپزشکی کشور و فراهم کردن تمهیدات لازم برای صادرات انواع فرآورده‌های دامی تاکید کرد.
دستور با تاکید بر حضور فعال نمایندگان اتحادیه دامداران در کمیته های فنی ذی‌ربط سازمان دامپزشکی گفت: این نمایندگان باید در جریان تصمیم سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با دستورالعمل‌ها قرار گیرند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com