کنگره ملی گاو شیری و صنایع وابسته در قم برگزار می‌شود

کنگره ملی گاو شیری و صنایع وابسته در قم برگزار می‌شود
رئیس نظام دامپزشکی استان قم از برگزاری کنگره ملی گاو شیری و صنایع وابسته همزمان با هفته دوم اسفندماه سال جاری در قم خبر داد.
مسعود عربشاهی از برگزاری کنگره ملی گاو شیری و صنایع وابسته در قم خبر داد و گفت: این کنگره همزمان با هفته دوم اسفندماه سال جاری با حضور تولیدکنندگان، استادان، محققین، دانشجویان، مسئولین و علاقه مندان صنعت دامپروری و لبنیات در قم برگزار می شود.
وی در خصوص محورهای این کنگره یک روزه، بیان داشت: طب داخلی و بیماری های دام بزرگ، مامایی و بیماری های تولید مثل، جراحی دامپزشکی و لبنیات و صنایع وابسته از محورهای مقالات و سخنرانی های این کنگره خواهد بود.
عربشاهی یادآور شد: علاقه مندان می توانند تا تاریخ 30 آذرماه جاری خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه علمی این همایش از طریق پایگاه رسمی همایش به آدرس www.QomDc.ir ارسال کنند.
وی اضافه کرد: این کنگره برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دارای امتیاز بازآموزی خواهد بود.
رئیس نظام دامپزشکی استان قم در ادامه یادآور شد: این کنگره به همت شورای نظام دامپزشکی استان قم و با همکاری و حمایت اداره کل دامپزشکی قم، دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز، سازمان جهانی ایمنی غذایی، جامعه دامپزشکان ایران، سازمان جهاد کشاورزی استان قم، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، اتحادیه تعاونی های دامداران استان و سایر سازمان ها و نهادهای ذی ربط برگزار می شود.
وی برپایی نمایشگاه عکس تخصصی و نمایشگاه جانبی را از جمله برنامه های ویژه این کنگره برشمرد و تصریح کرد:‌ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌های 6601528-0251، 6628382، 2903928 تماس بگیرند.
 
کلمات کلیدی کنگره گاو شیری قم
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com