کنسانتره 70 درصد احتیاجات غذایی دام‌ها را تامین ‌می‌کند

کنسانتره 70 درصد احتیاجات غذایی دام‌ها را تامین ‌می‌کند
حمیدرضا صبوری اظهار کرد: این شرکت تعاونی در سال 80 کارخانه خوراک دام را در کیلومتر 10 جاده قدیم قم ـ تهران احداث کرد.
وی  با بیان اینکه شرکت تعاونی گاوداران قم و حومه سال‌های بسیاری به تهیه و توزیع نهاده‌های دامی به اعضای خود بوده است، عنوان کرد: این شرکت نهاده‌های دامی یارانه‌ای و غیریارانه‌ای را در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران قم تولید کنسانتره دامی را پر اهمیت ذکر و تصریح کرد: این شرکت با هدفمند شدن یارانه‌ها و آزادسازی نهاده‌های یارانه‌دار، تمام فعالیت‌های خود را به تولید کنسانتره دامی و معطوف کردن ذهن اعضا به اهمیت کنسانتره دامی و ترویج استفاده از آن متمرکز کرده است.
وی کنسانتره را مخلوطی از پنج تا 10 نوع از نهاده‌های دامی دانست و خاطرنشان کرد: این خوراک 70 درصد از احتیاجات غذایی دام‌ها را برآورده می‌کند و 30 درصد باقی‌مانده آن مربوط به خوراک‌هایی همچون کاه و یونجه است که از این طریق تامین می‌شود.
صبوری از تولید روزانه 60 تن کنسانتره در کارخانه خوراک دام خبر داد و گفت: این شرکت در کارخانه خوراک دام خود با تولید کنسانتره سعی می‌کند تا استفاده از این خوراک دامی را رونق بخشد.
وی در مورد دیگر فعالیت‌های این شرکت بیان کرد: خرید سهام از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای اعضا، احداث سوله یک‌هزار مترمربعی برای ذخیره‌سازی نهاده دامی و خرید سهام کارخانه شیر فرید در شهرک شکوهیه قم از دیگر فعالیت‌های شرکت تعاونی گاوداران قم است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com