کمک فائو برای مبارزه با آنفولانزای مرغی

کمک فائو برای مبارزه با آنفولانزای مرغی

مقامات رسمی فائو اعلام کردند، این سازمان قرار است به زودی کمک های خود را برای مقابله با آنفولانزای مرغی به کشور میانمار ارسال کند.
 به گزارش روز دوشنبه بخش انگلیسی گروه بین الملل بایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی چین شینهوا، سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد، فائو متعهد شد کمک هایی را به منظور افزایش قوای میانمار در مقابله با آنفولانزای مرغی به این کشور در بخش شرقی آسیا ارسال کند.
 مقامات رسمی کشور میانمار به منظور دریافت هر چه سریعتر این کمک ها از سوی فائو با این سازمان توافقنامه های دوجانبه ای را به امضا رسانده است.
 به گزارش روزنامه دولتی نیولایت میانمار این توافقنامه دوجانبه به منظور پیشگیری، کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری آنفولانزای مرغی در کشورهای جنوب شرق آسیا میان مقامات فائو و کشور میانمار تنظیم شده و کمک های مالی بانک جهانی را نیز شامل می شود.
 این توافقنامه روز یکشنبه به منظور اجرای یک پروژه سه ساله برای سال های 2008 تا 2011 میان مقامات رسمی دو طرف تنظیم شده است.
 مقامات رسمی بانک جهانی اعلام کردند، این سازمان تامین کمکی معادل 1.315 میلیون دلار آمریکا را برای کشور میانمار متعهد شده است.
 به گزارش ایسکانیوز، پیش تر در ماه آوریل سازمان بهداشت جهانی کشور میانمار را به عنوان کشوری به دور از هرگونه موارد آنفولانزی مرغی اعلام کرده بود

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com