کمبود گوشت قرمز در بم

کمبود گوشت قرمز در بم
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم از اتمام ذخیره گوشت ماه مبارک رمضان در بم خبر داد.
محمد برایی صبح یکشنبه در نشست تنظیم بازار در  خصوص وضعیت بازار شهرستان بم اظهار داشت: از نظر فراوانی برنج در شهرستان بم مشکلی نداریم.
وی در ادامه افزود: در طرح ضیافت 60 تن برنج تایلندی در شهرستان بم  جذب کردیم که 20 تن از این برنج توزیع شد و حدود 40 تن موجودی برنج تایلندی در شهرستان بم است که کیلویی 18 هزارو 500 تومان به فروش می رسد.
برایی در خصوص قیمت کالا ها در شهرستان بم بیان داشت: قیمت برنج هندی از 41 هزارتومان تا 53 هزارتومان، برنج پاکستانی از 55 هزار تومان تا 60 هزار تومان در شهرستان بم به فروش می رسد.
این مسئول با اشاره به قیمت قند در شهرستان بم تصریح کرد: قند شکسته کاشمر مشهد دو هزار و 370 تومان قیمت عمده فروش، دو هزار و500 تومان قیمت خرده فروش، قند تبریز دو هزار و 380 تومان برای عمده فروش و دو هزار و550 تومان قیمت خرده فروش است.
رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان بم در ادامه گفت: شکر هر کیلو هزار و500 تومان است و در شهرستان بم مشکل خاصی در تامین شکر نداریم.
وی با اشاره به اینکه مرغ گرم در شهرستان بم شش هزار و 400 تومان برای مصرف کننده به فروش می رسد ابراز داشت: در شهرستان بم توزیع کننده های مرغ گرم اعتراض دارند که چرا در شهرستان های اصفهان و یزد قیمت بالاتر است و دارند زیان می بینند.
برایی با اشاره به اینکه روزانه 10 تن مرغ در شهرستان بم مصرف می شود، افزود: در شهرستان بم طی ماه مبارک رمضان در تامین مرغ منجمد و گرم هیچ مشکلی نداشتیم و تا آخر این ماه کمبودی نداریم.
این مسئول بیان داشت: در طرح ضیافت 70 تن مرغ منجمد در شهرستان بم  جذب کردیم و چهار هزار و 950 به فروش می رود.
رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان بم اظهار داشت: در سهمیه طرح ضیافت 13 تن گوشت قرمز جذب کردیم، استقبال مردم زیاد بود و برای ادامه ماه مبارک رمضان این شهرستان موجودی گوشت ندارد.
وی در خصوص قیمت حبوبات شهرستان بم اذعان داشت: نخود درجه دو کیلویی سه هزار و 100 تومان، نخود درجه یک کیلویی سه هزار و 250 تومان، لوبیا چیتی کیلویی هشت هزارو 800 تومان، عدس کیلویی سه هزارو 300 اومان به فروش می رسد.
برایی در ادامه گفت: در طرح ضیافت 39 هزارو 500 کیلو نخود و دو هزارو 600 کیلو عدس جذب کردیم.
این مسئول تصریح کرد: سیب زمینی هزار و 900 تومان و گوجه دو هزارو 100 تومان برای خرده فروش به فروش می رسد.
رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان بم با اشاره به اینکه شهرستان بم پنج غرفه در محل نمایشگاه دائمی طرح ضیافت برگزار کرده است بیان داشت: 50 تن مرغ منجمد از طریق نمایشگاه توزیع کردیم، 10 تن هم در سطح شهر مصرف کردیم و 10 تن هم اضافه داریم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com