کمبود نهاده، شایعه است

کمبود نهاده، شایعه است

ITPNews دکتر آذروش طی مصاحبه ای با خبرنگار I.T.P اظهار داشت: کمبود نهاده در بازار شایعه است و دولت طبق تعهد خود نهاده ها را دراختیار طرف حسابهای قرارداد طرح ساماندهی قرار خواهد داد.
وی اعلام کرد نهاده ها در مراکز تعیین شده از سوی پشتیبانی امور دام ذخیره شده است و تنها انتقال استانی آنها باعث شده بعضی از استانهایی که مسیر دور تری دارند، دیرتر به نهاده مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و از زمان تحویل این طرح توسط اتحادیه سراسری تمام تلاش خود را میکنیم تا مشکل این بخش نیز برطرف گردد.
آذروش اعلام کرد در آذر ماه 102 هزار تن و در دی ماه 180 هزار تن نهاده در سراسر کشور توزیع شده است. وی ادامه داد پیش بینی می گردد در بهمن ماه 170 الی 180 هزار تن نهاده توزیع گردد.
دبیر اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی در سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه میزان ذخیره نهاده در کشور تا چه حد است و تا جه زمانی ادامه خواهد داشت؟ عنوان کرد: نهاده ها به میزان لازم ذخیره شده است و ذخیره کنونی تا پایان سال پاسخگوی نیاز مرغداران کشور هست و بابت تامین نهاده در سال آینده نیز مشکل وجود ندارد.
وی اظهار کرد: دولت اعلام همکاری نموده است تا با اختصاص 350 میلیارد تومان در سال آینده به ادامه پرداخت یارانه تامین دان کمک نماید.وی در پایان اعلام کرد آن دسته از مرغدارانی که نهاده های خود را به صورت آزاد دریافت می کنند در طرح ساماندهی شرکت نکرده اند و اقدام به عقد قرار داد ننموده اند.وی اعلام کرد 25 درصد از مرغداران در طرح ساماندهی شرکت نکرده اند.

 
کلمات کلیدی ذرت کنجاله نهاده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com