کمبود شیر در گلستان

کمبود شیر در گلستان
مدیرعامل شرکت شیر پگاه استان گلستان گفت: نهاده‎های دامی باید به طور مستمر در اختیار دامدار قرار بگیرد و اگر در تولید شیر به روند افزایشی نرسیم همچنان با کمبود مواجه‎ خواهیم بود.
حمیدرضا سمیعی ‌در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران استان اظهار داشت: اکثر محصولات شرکت از سوددهی خارج شده و به سمت زیان‎ده پیش رفته است و همین امر سبب شده تا شرکت تعادل دخل و خرج خود را نداشته باشد.
وی خواستار ارائه تمهیدات مناسب از سوی مسئولان استانی شد تا مانع وضعیت نابهنجار وضعیت شیر در استان شوند و اذعان کرد: با برنامه‎ریزی صحیح در این زمینه می‎توان زمان گذر را به خوبی سپری کرد.
مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان بیان کرد: بخشی از دامداری‎ها کمتر از ظرفیت تولید کار می‎کنند که این روند مشکلاتی در حوزه تولید شیر خام به وجود می‌آورد.
سمیعی اذعان کرد: اگر قرار است تلاطم در بازار شیر از بین برود باید بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود که این یک اصل در حوزه اقتصادی است و باید این تمهیدات به طور مستمر اجرا شود.
وی با بیان اینکه در ارائه محصولات شرکت شیر پگاه گلستان به هیچ وجه از مواد نگهدارنده استفاده نمی‎شود، خاطرنشان کرد: مواد نگهدارنده مطلقا تائید نمی‎شود و اگر بناست از بهداشت جامعه مراقبت کنیم باید از این روش توزیع شیر در استان جلوگیری شود.
مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان در خصوص صادرات این شرکت بیان کرد: در سال گذشته به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان صادرات فرآورده‎های شیری صورت گرفت.
به گفته سمیعی استان‎های گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان جامعه هدف شرکت پگاه گلستان است.
وی با بیان اینکه خامه عسل به عنوان محصول جدید در سبد شرکت پگاه گلستان قرار گرفته است، یادآور شد: تولیدات محصول جدید در راستای تحقق شعار سال صورت گرفته است و اگر در این زمینه مسئولان با اعطای وام کم‎بهره کمک کنند یقینا در افزایش قدرت خرید موثر خواهند بود.
مدیرعامل شرکت شیر پگاه گلستان اظهار داشت: با تمهیدی که دولت برای در اختیار قرار دادن نهاده‎های دامی اندیشیده است امیدواریم به تعادل قیمت شیر در بازار برسیم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com