کلر برای شتسشوی مرغ در اتحادیه اروپا؟!!

کلر برای شتسشوی مرغ در اتحادیه اروپا؟!!

ITPNews خارجی – به نظر می رسد با لغو ممنوعیت واردات مرغ از ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه اروپا پس از 11 سال، بگونه ای غیر مستقیم استفاده از کلر برای شستشوی مرغ توسط اعضای این اتحادیه نیز آزاد گردد.
بر اساس این گزارش جوز باروزو، رئیس کمیسیون کشاورزی اروپا و گانتر ورهوگن مسنول مشکلات صنعتی و تجاری صنعت مرغداری اتحادیه اروپا بر این باور هستند که به درخواست آمریکا برای برداشته شدن ممنوعیت واردات محصولات مرغداری این کشوربه اتحادیه اروپا، می بایست پاسخ مثبت داد.
اگر چه دانشمندان، تولید کنندگان مرغ و بسیاری از مشتریان بر این باور هستند که شستشوی مرغ با کلرین تهدیدی برای سلامت عمومی است.
نیکوتس کاساروس مسئول بخش سلامتی مواد غذایی یونان می گوید:صنعت مرغداری آمریکا از 4 ماده شیمیایی ضد میکروب برای عمل آوردن محصولات گوشتی خود بهره می برد. دی اکسید کلر،کلرایت سدیم، تری سدیم فسفات و پیروکسی اسید.او افزود: این محصولات شیمیایی باعث کاهش کیفیت مرغ می شود و همچنین میکروب ها را در دراز مدت مقاوم تر می نماید. همچنین جنبه بدتر این اقدام آن است که این مواد توسط گوشت مرغ جذب شده و پس از وارد شدن به بدن مشکلات بسیار زیادی را ایجاد می نماید.

 
کلمات کلیدی خارجی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com