کشتارگاه‌ها در فروش گوشت همکاری کنند

کشتارگاه‌ها در فروش گوشت همکاری کنند
فرماندار سراوان گفت: گوشت قرمز باید از طریق دام بومی تامین شود به همین منظور کشتارگاه‌های شهرستان نسبت به فروش گوشت با قیمت متعادل همکاری کنند.
محمداکبر چاکرزهی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سراوان در فرمانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه پر فیض و رحمت و برکت رمضان قرار داریم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای تامین مایحتاج شهروندان سراوان از دهم مردادماه جاری با حضور غرفه‌داران شهرستان دایر می‌شود.
وی افزود: میوه مورد نیاز شهروندان نیز مدیریت شد تا مصرف کننده با قیمت تعادلی میوه خود را تامین کند.
فرماندار سراوان با بیان اینکه گوشت قرمز شهروندان از طریق دام بومی باید تامین شود از متولیان امر خواستار مجاب کشتارگاه‌ها نسبت به همکاری فروش گوشت با قیمت متعادل شد.
چاکرزهی همچنین از دستگاه‌های نظارتی خواست نظارت و بازرسی مستمر بر قیمت کالاهای مصرفی اولیه شهروندان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان نیز در ادامه جلسه، گزارشی از روند طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از مصرف کنندگان ارائه کرد.
حسن سرگزی گفت: با توجه به بازدیدهای مکرر بازرسان در سطح شهرستان از ابتدای این سال، 70 فقره پرونده متخلف از کسبه با ارزش ریالی حدود 481 میلیون ریال تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com