کشتارگاه صنعتی طیور در رامیان افتتاح می‌شود

کشتارگاه صنعتی طیور در رامیان افتتاح می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامیان از افتتاح کشتارگاه صنعتی طیور در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یدالله رجبلو در جمع مدیران شهرستان رامیان اظهار داشت: این کشتارگاه با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال احداث و همزمان با سفر سوم ریاست جمهوری به استان گلستان افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: این کشتارگاه در حدود 9 هزار تن از تولیدات شهرستان را کشتار و بسته‌بندی کرده و برای 80 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامیان در ادامه با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در هفته جهاد کشاورزی گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 11 پروژه عمرانی و 11 پروژه تسهیلاتی در این شهرستان بهره‌برداری شد.
رجبلو با اشاره به این که احداث کانال‌های بتونی و لایروبی قنوات از جمله پروژه‌های عمرانی افتتاح شده بوده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات خشکسالی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 290 میلیون ریال به انجام رسید.
وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 277 خانوار شهرستان رامیان بهره‌مند خواهند شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: همچنین گلخانه تولید گل رز، مرغداری گوشتی و سیستم آبیاری تحت فشار نیز در قالب پروژه‌های تسهیلاتی در این هفته به بهره‌برداری رسید.
به گفته رجبلو این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و 54 خانوار از منافع آن بهره‌مند می‌شوند.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان رامیان در ادامه با اشاره به اینکه سالانه حدود 16 هزار تن گوشت در این شهرستان تولید می‌شود، اظهار داشت: با توجه به این که رامیان از نظر تهیه مرغ گوشتی در حد اشباع بوده و رتبه دوم استان را در این زمینه داراست، افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این بخش را دارند می‌توانند در زمینه مرغ مادر و سایر ماکیان ورود پیدا کنند.
رجبلو گفت: امیدواریم با ایجاد مرغداری‌های مادر و جوجه‌کشی بتوانیم ارزش افزوده این صنعت را در شهرستان رامیان بالا برده و منافع آن متوجه همین منطقه شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com