کاهش ۲۰۰ تومانی مرغ منجمد

کاهش ۲۰۰ تومانی مرغ منجمد
مدیر کل تأمین و توزیع وزارت صنعت با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی کالا‌های اساسی و حساس ارز مرجع ۱۲۲۶ تومانی دریافت می‌کنند، گفت: از امروز مرغ منجمد به دلیل طرح ضیافت با ۲۰۰ تومان کاهش ۴۶۰۰ تومان از درب سردخانه توزیع می‌شود.
علی اکبر پورکاوه، در مورد بخشنامه دولت مبنی بر حذف ارز مرجع کالا‌های اساسی و دارو اظهار داشت: هیچ بخش‌نامه‌ای با این عنوان به ما ارسال نشده و اصلا چنین چیزی نیز مطرح نیست و کماکان تا اطلاع ثانوی کالاهای اساسی و حساس با ارز مرجع ۱۲۲۶ تومان وارد می‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که اگر نرخ ارز مرجع تغییر کند چه خواهد شد، گفت: کالاهای اساسی مستثنی بوده و تا اطلاع ثانوی ارز مرجع ۱۲۲۶ تومان به آن اختصاص می‌یابد و برنامه‌ای برای تغییر آن وجود ندارد.
مدیر کل تأمین و توزیع وزارت صنعت در مورد وضعیت توزیع مرغ منجمد بیان کرد: قیمت گوشت مرغ منجمد که نرخ آن برای درب سردخانه ۴۸۰۰ تومان بود، از ۱۱ تیر ماه به دلیل اجرای طرح ضیافت با ۲۰۰ تومان کاهش به قیمت ۴۶۰۰ تومان عرضه خواهد شد.
این مقام مسئول ادامه داد: ۴ نوع برنج وارداتی در ۴۰۰ نمایشگاه عرضه کالا‌ی مستقیم با قیمت ۱۵۰۰ تا ۲۰۵۰ تومان از درب انبار توزیع خواهد شد و قیمت نهایی آن در استانها بر اساس مصوبات تعیین می‌شود و روغن نیز با ارز مرجع در سراسر کشور توزیع خواهد شد که در نمایشگاه‌ها با تخفیف به فروش می رسد.

 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۲/۰۴/۱۱

    ضیافت
    کاش مرغداران هم در سر سفره این ضیافت مهمان بودند.ولی ما باید همیشه میزبان یاشیم.و دولت ومردم در سر سفره تولید کننده بیچاره بنشینند البته این مهمانی کاملا به صورت اچباری بوده وتولید ما را به زور تعزیرات به (!) می برند .(!)

    پاسخ...
  •  

    میترا محمودی گفت : ۹۲/۰۴/۱۴

    اگر مسولین محترم دست واسطهها رو کوتاه کنند لازم نسیت خودشون برای توزیع مرغ ارزانتر به زحمت بی اندازند تولید کننده خودش ارزانتر میدهد نه اینکه همه اقلام نقد بخرد یا بقول دللالان محترم خرید غیر نقدی با اونش(اسکوند) خریداری شود بعد برای فروش کشتارگاه با مرغداربطور مستقیم کار نمی کند با واسطه ها کار میکند در اخر هم یک چک 60روز میدهند دستت که اونم بابت اسکوند می دهی به دوستان دللال بعد با جیب خالی وتنی خسته اماده دور بعد میشوی تا شاید فرجی شود

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com