کاهش هزار تومانی قیمت خرید دولتی مرغ

کاهش هزار تومانی قیمت خرید دولتی مرغ
عضو اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی کشور گفت:‌ ‌کاهش هزار تومانی قیمت خرید مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در حالی اتفاق افتاده که قیمت نهاده‌های تولید از سوی این شرکت تغییری نکرده است.
محمدحسین زمانی‌راد در خوزستان اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلوگرم مرغ را به قیمت 6500 تومان تا 7000 تومان از مرغداران می‌خرد و کمتر از کیلویی 5000 تومان در بازار عرضه می‌کند که با این کار قیمت بازار شکسته شده و در نهایت ضربه اصلی به تولیدکننده وارد می‌شود.
وی افزود: پیش از اجرای این مصوبه قیمت مرغ در ماه‌های اخیر افت شدیدی داشت؛ به طوری که ضربه جبران‌ناپذیری به صنعت مرغداری کشور وارد شد.
زمانی‌راد اظهار کرد: ‌مرغ، اصلی‌ترین منبع پروتئین حیوانی است اما بی‌اعتنایی به آن در حال حاضر از هر زمان دیگر بیشتر شده است.
وی خاطر نشان‌کرد: ‌اقدام اخیر شرکت پشتیبانی امور دام به منزله تیر خلاصی به صنعت مرغداری است که این اقدام عواقب ناخوشایند ورشکستگی و نارضایتی مرغداران و تعطیلی واحدهای مرغداری را به‌دنبال خواهد داشت.

 
نظرات شما
  •  

    دکتر قاسم زاده گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    اضافه کردن تحلیل به بخش قیمتهای کار بسیار خوبی بود. این کار را ادامه دهید. با توجه به اینکه قیمت مرغ زنده در حال حاضر شامل سه نوع میشود بد نیست قیمتهای این سه دسته را هم تحلیل فرمائید:1-رنج 1500 تا 2000 برای صادرات و ذخیره سازی 2-رنج 2300تا2800 برای مصرف مرغ گرم بازار 3-رنچ 3 کیلو تا 4 کیلو مربوط به مرغهای اصطلاحا باد کرده در مرغداریها.

    پاسخ...
  •  

    دکتر قاسم زاده گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    پشتیبانی برای کمک به صنعت اقدام به جمع آوری مرغ میکند ولی توضیع همزمان مرغ آن هم به قیمت پایینتر بقول نویسنده مطلب تیر خلاص است. تنظیم بازار با خرید و فروش همزمان پشتیبانی چه معنایی دارد؟

    پاسخ...
  •  

    علی درویشی گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    آقای زمانی رادچرا هضیان میگوییدکی شما مرغ را از مرغدار 6500 الی 7000 تومان خریده اید که ما خبر نداریم.تورا به وجدان نداشته راست بگویید والاه دیگر توان نداریم .کمرمان زیر قرض بانگ ودیگران شکسته.آبرویمان در خطراست.در این دوره هشتاد میلیون تومان ضررداده ام حالابرویدخوزستان الکی شعار پوچ و توخالی بدهید.خدایی هم هست.آن دنیا باید جواب بدهید؟

    پاسخ...
  •  

    دکتر رحماني گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    با سلام تور را به خدا این قیمت مرغ رابه حد تعادل برسانید دیگه ما مرغداران تحمل این ضررهای پی در پی را نداریم چرا از ما مرغداران حمایتی نمی شود?

    پاسخ...
  •  

    علیرصا ستاینده گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    واقعا خجالت اور است وقتی امار صادرات کشور کوچکی مثل قطر چند برابر کشور ماباید باشد.چاره راه در صادرات است

    پاسخ...
  •  

    م ح گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    كجايند بزرگاني كه همين سال قبل كه قيمت مرغ بالا ميرفت ودر همان زمان هم مرغ دار بيچاره به علت خريد نهاده هاي بيش از گران درحال زيان دهي بود
    مردم را به نخوردن مرغ توصيه ميكردند
    ايا هميشه مرغدار بايد جور همه را بكشد

    پاسخ...
  •  

    شکیبا (مرغدار گوشتی ) از خراسان جنوبی گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    خداوند شما مسولینی که باعث ورشکستگی ونابودی کار وفعالیت ما شدید نابود کند هزاران نفرین بر شما مسولین بی مسولیت به لعنت خدا گرفتار شوید .

    پاسخ...
  •  

    مرغدار کردستانی گفت : ۹۳/۰۸/۲۱

    انشالله یک نفر پیدا شود حقوق وزیر جهاد ورئیس پشتیبانی را ببرد تا ببنیند سفره مردم خالی کردن چه مزه میده

    پاسخ...
  •  

    امير جغتايي گفت : ۹۳/۰۸/۲۱

    مسولين فعال
    لطفا يه فكري بكنيد تا 45 روز ديگه مرغي داخل سالن باشد

    پاسخ...
  •  

    حمید رضا کرمی گفت : ۹۳/۰۸/۲۲

    مسولان محترم ایا شما توان کپی برداری از اقتصادهای موفق را هم ندارید؟ایا کشورهای موفق مانند ترکیه با ایجاد رکود در تولید به کاهش تورم میرسند؟نه.بخدا قسم مغز شما از دستگاه کپی ناکارآمد تر است.من در ایندوره به جرم پرورش مرغ گوشتی محکوم به پرداخت 73میلیون ضرر شدم.و5 روز را در بازداشت به خاطر پاس نکردن چکهایم.گذراندم.در کنار پخش کنندگان مواد مخدر.این است تدبیر وامید دولت محترم

    پاسخ...
  •  

    دکتر کرمی گفت : ۹۳/۰۸/۲۲

    سپردن چرخه خرید مرغ به اتحادیه ها که تشکل خصوصی محسوب میشوند کار بسیار اشتباهی است وباعث سود بردن عده معدودی از این بازار متلاطم میشود.چنانچه با سازوکار دقیق تر از مرغداران خرید شود بهتر است.در این میان میتوان یکی از کشتارگاهای مورد تایید را موظف به همکاری کرد.

    پاسخ...
  •  

    دکتر کرمی گفت : ۹۳/۰۸/۲۲

    باسلام.پشتیبانی در کشورهای دیگر به عنوان چکش تعادل یاد میشود.در ایران هم میتواند به جای فروش مرغ ضخیره در بازار ایران انرا توسط تاجران به کشورهای همسایه انتقال دهد وبه دلار که مایحتاج خرید نهاده است تبدیل کند.البته دراین را بدون شک مشکلاتی هست>

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    خوردشده به دست دلال گفت : ۹۳/۰۸/۲۲

    دوست عزیزچاره درجوجه ریزی کمتراست........ یکصداشویم

    پاسخ...
  •  

    محمدی گفت : ۹۳/۰۸/۲۲

    همکاران ستم دیده
    با سلام
    برای تشکیل یک کانون مرغداران گوشتی کشور اقدام کنیم و با راه هایی مثل 2بار پرورش با سود به جای 5 بار پرورش با ضرر هنگفت در سال در عمل خود تعیین کننده قیمت محصول خود باشیم...بیماری ها را کاهش دهیم...قیمت علوفه به دلیل تقاضای کمتر کاهش دهیم دست مافیای بازار از کشتارگاهها دلالان و پشتیبانی را کوتاه کنیم تا با انبار پر از مرغ زیر قیمت خریدش از ما جلوی رشد قیمت را نگیرد و منصفانه بر اساس تعیین قیمت مرغ در بازار بر اساس عرضه و تقاضا خود را نجات دهیم...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com